از دیروز عصر خیلی یهویی زیرشکمم و کمرم شروع به دردکرد جوریک ب زور تونستم از تخت پاشم برم سرویس شبیه دردپریود بود،بعدچن دقیقه یکم کمترشد رفتم راه رفتم، شب بازموقع خدابیدن به چپ و راست یا تکون میخوردم باز دردزیرشکموحس میکردم تاصبح.امروزعصرنوبت دکترگرفتم ولی نگرانم نیازنیس برم درمانگاه یاصبرکنم به دکترم بگم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



151
4 روز قبل


