Ooma
پرسش (1405/03/30):

علت دردیهویی زیرشکم ماه ششم

از دیروز عصر خیلی یهویی زیرشکمم و کمرم شروع به دردکرد جوریک ب زور تونستم از تخت پاشم برم سرویس شبیه دردپریود بود،بعدچن دقیقه یکم کمترشد رفتم راه رفتم، شب بازموقع خدابیدن به چپ و راست یا تکون میخوردم باز دردزیرشکموحس میکردم تاصبح.امروزعصرنوبت دکترگرفتم ولی نگرانم نیازنیس برم درمانگاه یاصبرکنم به دکترم بگم

سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم طول سرویکس آخرین بار کی چک شده و چند بوده؟ الان چقدر درد دارید؟
سلام دکتر اخرین بار ۱۵اردیبهشت بود توی ۱۸ هفتگی ۳۶ م م زده
جانم الان چقدر درد دارید ؟حتما مراجعه کنید مجددا طول سرویکس چک شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.