سلام خانم دکتر عزیز من دو روزی هست در قسمت داخلی واژن خارش دارم و هنگام رابطه سوزش دارم و خیلی اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم ؟
خانم دکتر در حال شیردهی هم هستم ترشح پنیری شکل هم ندارم
پرسش (1405/03/29):
خارش واژن و سوزش هنگام رابطه
342
10
4 روز قبل
سوال کننده
0
4 روز قبل
سوال کننده
ترشح پنیری شکل هم ندارم
0
4 روز قبل
مریــم بانـــو
معاینه شدی ک ببینی عفونت داری یا ن؟
0
4 روز قبل
الی ام
عفونت و زخم دهانه رحم بایدمعاینه بشی
0
4 روز قبل
مریم سلیمانی
عفونته حتما،دکتری رفتی بگو ب همسرتم دارو بده
0
4 روز قبل
سوال کننده
نه فعلا دکتر نرفتم این هفته هم زنگ زدم دکتر نیست فکر کنن بخاطر تعطیلات آخر هفته نیستن
0
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
حس خشکی واژن ندارید ؟آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
حس خشکی واژن ندارید ؟آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
4 روز قبل
سوال کننده
نه خانم دکتر خشکی واژن ندارم آخرین بار پارسال پاپ اسمیر دادم
0
4 روز قبل
پزشک اوما
جان دلم شب یک اپلیکاتور تا 7 شب پماد واژینال کلوتریمازول 1 درصد استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
0
4 روز قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
3 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




