Ooma
پرسش (1405/03/29):

خارش واژن و سوزش هنگام رابطه

سلام خانم دکتر عزیز من دو روزی هست در قسمت داخلی واژن خارش دارم و هنگام رابطه سوزش دارم و خیلی اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم ؟
خانم دکتر در حال شیردهی هم هستم ترشح پنیری شکل هم ندارم

ترشح پنیری شکل هم ندارم
معاینه شدی ک ببینی عفونت داری یا ن؟
عفونت و زخم دهانه رحم بایدمعاینه بشی
عفونته حتما،دکتری رفتی بگو ب همسرتم دارو بده
نه فعلا دکتر نرفتم این هفته هم زنگ زدم دکتر نیست فکر کنن بخاطر تعطیلات آخر هفته نیستن
سلام نازنینم به روی ماهتون
حس خشکی واژن ندارید ؟آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
نه خانم دکتر خشکی واژن ندارم آخرین بار پارسال پاپ اسمیر دادم
جان دلم شب یک اپلیکاتور تا 7 شب پماد واژینال کلوتریمازول 1 درصد استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
ممنونم عزیزم
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.