سلام خدمت دکتر عزیز و بقیه خانوم ها
امشب پسرم خورد زمین و دندونش رفت تو لبش پاره شد
بردم دکتر و براش ۳ تا بخیه زدن
و بهش شربت بروفن و سفلیکسیم و دهان شویه دادن
من نمیدونم چیکار کنم که هی با ادامه ی نخ بخیه ای که یه کوچولو میاد تو دهنش بازی نکنه
میترسم بکشتش خون بیاد
الان هنوز به نظرم بی حسه
وقتی بی حسی رفت چیکار کنم
و اینکه حس میکنم بخیه اش یه جوریه و میترسم گوشت اضافه بیاره
اگه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
4 روز قبل






