Ooma
پرسش (1405/03/29):

پارگی لب کودک و مراقبت های بعد از بخیه

سلام خدمت دکتر عزیز و بقیه خانوم ها
امشب پسرم خورد زمین و دندونش رفت تو لبش پاره شد
بردم دکتر و براش ۳ تا بخیه زدن
و بهش شربت بروفن و سفلیکسیم و دهان شویه دادن
من نمی‌دونم چیکار کنم که هی با ادامه ی نخ بخیه ای که یه کوچولو میاد تو دهنش بازی نکنه
میترسم بکشتش خون بیاد
الان هنوز به نظرم بی حسه
وقتی بی حسی رفت چیکار کنم
و اینکه حس میکنم بخیه اش یه جوریه و میترسم گوشت اضافه بیاره
اگه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

آخی طفلی
سر بخیه کاش کوتاه باشه نتونه بگیرتش
والا میترسم لبش رو بکشم جلو نگاش کنم
نمی‌خوام هم حساسش کنم
گاهی میبینم بالای لبش خونی شده
میترسم با بخیه اش بازی کرده باشه که خون آمده باشه
پارگی لب کودک و مراقبت های بعد از بخیه
دیگه۳/۴روز باید مواطب باشی حواست باسه نگیره نخه رو ولی دردش میاد نمیگیره
الهی مادرش فداش بشه
وای عزیزم گناه داره بچه طفلی
الهی بمیرم واسه بچم خیلی پسر قووی هست
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم امیدوارم خیلی زود کوچولوی ما خوب شود نگران نباشید خوب بخیه خورده، فقط برایش توضیح دهید که با نخ بازی نکند تا خون نیاید و بدتر نشود در سن دلبندتان هم درک کامل وجود دارد هم همکاری خوبی می‌کنند چون از درد ترس دارند
سلام مجدد
ممنون خانوم دکتر
دختر من دوبار این اتفاق براش افتاد ولی نیاز به بخیه نداشت و خودش جوش خورد و بسته شد، ولی رو لبش جاش مونده نمیدونم چیکارش کنن
لبش ی طرفش ی ورم ریز داره
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه