Ooma
پرسش (1405/03/29):

مصرف قرص در بارداری

سلام و ادب قبل از مطلع شدن از بارداری یک‌چهارم قرص پرامی پکسول استفاده میکردم به دلیل بیقراری پا و چند باری مسکن و همین طور دو بار دمنوش غلیظ زعفران خوردم ...الان ۵ روز هست که مطلع شدم از بارداری قرص ها رو دیگه مصرف نکردم ...میخواستم ببینم مشکلی بوجود نمیاد خیلی نگرانم..سپاسگزارم

سلام به روی قشنگتون مامان جان
نگران نباشید عزیزجانم درمورد زعفران وقتی لکه بینی و خونریزی ندارید یعنی هیچ مشکلی وجود ندارد درمورد قرص پرامی پکسول هم جزو دسته داروهایی است که در بارداری در صورت ضرورت بسیار جدی داده می‌شود بنابراین کار درستی کردید قطع کردید و دوره ای که مصرف شده هم مشکلی ایجاد نمی‌کند، از همه مهم تر
از آنجا که در هفته 5 بارداری وقبل آن بوده اید و جریان خونی بین مادر و جنین تشکیل نشده، دریافت داروها از قانون همه یا هیچ تبعیت می‌کند. یعنی اگر قرار بوده دارو اثرگذاری داشته باشد به قدری شدید است که منتهی به سقط می‌شود یا اینکه هیچ تاثیری نگذاشته و بنابراین جنین سالم است که تداوم بارداری و سقط نشدن مهر تاییدی بر این اتفاق است، ذره ای نگران نباشید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه