سلام و ادب قبل از مطلع شدن از بارداری یکچهارم قرص پرامی پکسول استفاده میکردم به دلیل بیقراری پا و چند باری مسکن و همین طور دو بار دمنوش غلیظ زعفران خوردم ...الان ۵ روز هست که مطلع شدم از بارداری قرص ها رو دیگه مصرف نکردم ...میخواستم ببینم مشکلی بوجود نمیاد خیلی نگرانم..سپاسگزارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



93
5 روز قبل


