Ooma
پرسش (1405/03/29):

حالت تهوع و سونوی قلب

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دائما حالت تهوع دارم . گاها استفراغم دارم
نفخ و این حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه
عرق نعنا یا عرق زیره اینا نمیتونم مصرف کنم؟ انقدر نفخ دارم نفس به زور میکشم
و اینکه برای سونوی قلب باید ۸ هفته ام کامل پر شه برم تو ۹ هفته؟
الان میزنه برام شما روز چهارم از هفته هفتم بارداری هستین سن بارداری ۶ هفته و ۴ روز
بر اساس کدوم باید برم سونو؟

تا الان که سونوگرافی ندادید؟
من تجربه خودم میگم من طبق اوما که براساس پریودم ۶ هفته و چند روز نشونم میداد رفتم سونو گفت بهم گفتن ۵ هفته و چند روزته و قلب و ندیدن دیگه زود بود.۱۰ روز دیگه تکرارش کردم قلبشو دیدن
علت اینکه سونوم با تاریخ پریودیم عقب بود،لقاح دیر تشکیل شده بود
درسته سونو خوبه که بری مثلا اگه خدایی نکرده خارج رحمی اینا باشه بهت میگن و اقدام میکنی.ولی برا قلبش فعلا یکم زوده ۶ هفته و ۴ روز حداقل ۷ هفته و خورده ای بشه برو
کلا برا قلب هرچه عجله نکنی بهتره چون زود بری بگن قلب نداره یکم استرسی میشی مخصوصا اگه مثل من لقاحت دیر تشکیل شده باشه و ۱۰ روز از چیزی که حساب میکنی کوشولو تر باشه 😅
ببخشید حرفام زیاد شد♥️😅
مرسی عزیزم
نه نرفتم
گف برو سونو قلب تشکیل شده بود بیا شیاف بت بدم
انشالله تشکيل میشه عزیزم نگران نباش و سرچ کن ببین چیا واسه تشکیل قلب جنین خوبه استفاده کن
عرقیجات مصرف نکن اصلاااا
سونو شدی به دکترت بگو بهت شربت معده و قرص مجاز می‌ده.
بهتره ی بارقبل سونو قلب بری بخاطراحتمال خارج رحمی یا هماتوم انشاالله ک هیچکدوم نباشه وبعد هشت هفته بری براقلب ک من خودم شش هفته رفتم هم هماتوم داشتم هم قلب داشت سونو واژینال شدم وتا هشت هفتع استراحت کردم و دارو بعدرفتم خوب شدم دیگ نمیرفتم احتمال سقط بود چون هیچ علائمی نداشتم مثل درد یاخونریزی وفقط تو سونو مشخص شد هماتوم
ببین توی تقویم خود اوما میزنه که کدوم روز سونو تشکیل قلب بری.
مال من دقیق روزی ک زده بود رفتم قلب بود و ضربان داشت
فعلا هیچ نخور تا بری دکتر
اره منم هماتوم دارم و هنوز استراحتم
سلام خوبی مریم جون انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم
استراحت میکنید کی کار خونتون برایت انجام میده❤️💖
چیزی به اسم شوهر😂
سلام عزیزم قربونت
مامانم از شهرستان چند روزپیشم بعد بعدم شوهرم بنده خدا انجام میده
دقیقا 😅
سلام نازنینم به روی ماهتون
چه داروهایی مصرف می‌کنید؟ عرق زیره که اصلا عرق نعناع در حد خیلی اندک مشکلی ندارد ولی در کل نخورید برایتان بهتر است
اگر درد و. لکه بینی ندارید 7 هفته و. 4 روز یعنی هغته بعدی سونوگرافی بدهید
ممنون از همه
گاها درد پریودی دارم نه همیشه الان کمتر شده اوایل خیلی بیشتر بود
لک بینی که ندارم کلی ترشحاتم زیاده
ممنون
دارو فقط ویتامین دی و اسید فولیک مصرف میکنم
خداروشکر مامان گل بنابراین همان 7 هغته سونوگرافی بدهبد آزمایشات ابتدایی بارداری هم همین هغته 7 حتما انجام دهید
درد معده هم دارید؟
نه فقط هر چیزی میخورم حتی اب نگهنمیتونم دارم
احساس خفگی بهم دست میده
ب 6 هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و درکنار آن روزی یک عدد متوکلوپرامید بخورید و گزارش دهید تا روند درمانی را تعیین کنم ،یبوست ندارید؟
به‌علاوه همراه با غذا و تا یکساعت بعد آن مایعات نخورید
نوشیدنی های داغ نخورید
نوشیدنی های گازدار نخورید
غذا را در حجم کم و تعداد وعده بیشتر بخورید که معده اذیت نشود
تا یک ساعت بعد صرف غذا دراز نکشید
تغییر موقعیت ها ملایم باشد
غذاهای خیلی چرب و پر ادویه مصرف نکنید
نه
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه