سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
من دائما حالت تهوع دارم . گاها استفراغم دارم
نفخ و این حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه
عرق نعنا یا عرق زیره اینا نمیتونم مصرف کنم؟ انقدر نفخ دارم نفس به زور میکشم
و اینکه برای سونوی قلب باید ۸ هفته ام کامل پر شه برم تو ۹ هفته؟
الان میزنه برام شما روز چهارم از هفته هفتم بارداری هستین سن بارداری ۶ هفته و ۴ روز
بر اساس کدوم باید برم سونو؟
پرسش (1405/03/29):
حالت تهوع و سونوی قلب
174
40
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
تا الان که سونوگرافی ندادید؟
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
من تجربه خودم میگم من طبق اوما که براساس پریودم ۶ هفته و چند روز نشونم میداد رفتم سونو گفت بهم گفتن ۵ هفته و چند روزته و قلب و ندیدن دیگه زود بود.۱۰ روز دیگه تکرارش کردم قلبشو دیدن
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
علت اینکه سونوم با تاریخ پریودیم عقب بود،لقاح دیر تشکیل شده بود
1
5 روز قبل
فاطمه ♡
درسته سونو خوبه که بری مثلا اگه خدایی نکرده خارج رحمی اینا باشه بهت میگن و اقدام میکنی.ولی برا قلبش فعلا یکم زوده ۶ هفته و ۴ روز حداقل ۷ هفته و خورده ای بشه برو
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
کلا برا قلب هرچه عجله نکنی بهتره چون زود بری بگن قلب نداره یکم استرسی میشی مخصوصا اگه مثل من لقاحت دیر تشکیل شده باشه و ۱۰ روز از چیزی که حساب میکنی کوشولو تر باشه 😅
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
ببخشید حرفام زیاد شد♥️😅
0
5 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
5 روز قبل
سوال کننده
نه نرفتم
گف برو سونو قلب تشکیل شده بود بیا شیاف بت بدم
گف برو سونو قلب تشکیل شده بود بیا شیاف بت بدم
1
5 روز قبل
فاطمه ♡
انشالله تشکيل میشه عزیزم نگران نباش و سرچ کن ببین چیا واسه تشکیل قلب جنین خوبه استفاده کن
1
5 روز قبل
ریحانه 💙✨
عرقیجات مصرف نکن اصلاااا
سونو شدی به دکترت بگو بهت شربت معده و قرص مجاز میده.
سونو شدی به دکترت بگو بهت شربت معده و قرص مجاز میده.
1
5 روز قبل
مهسا آذین
بهتره ی بارقبل سونو قلب بری بخاطراحتمال خارج رحمی یا هماتوم انشاالله ک هیچکدوم نباشه وبعد هشت هفته بری براقلب ک من خودم شش هفته رفتم هم هماتوم داشتم هم قلب داشت سونو واژینال شدم وتا هشت هفتع استراحت کردم و دارو بعدرفتم خوب شدم دیگ نمیرفتم احتمال سقط بود چون هیچ علائمی نداشتم مثل درد یاخونریزی وفقط تو سونو مشخص شد هماتوم
1
5 روز قبل
M.A .
ببین توی تقویم خود اوما میزنه که کدوم روز سونو تشکیل قلب بری.
مال من دقیق روزی ک زده بود رفتم قلب بود و ضربان داشت
مال من دقیق روزی ک زده بود رفتم قلب بود و ضربان داشت
1
5 روز قبل
M.A .
فعلا هیچ نخور تا بری دکتر
1
5 روز قبل
M.A .
اره منم هماتوم دارم و هنوز استراحتم
1
5 روز قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی مریم جون انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم
استراحت میکنید کی کار خونتون برایت انجام میده❤️💖
استراحت میکنید کی کار خونتون برایت انجام میده❤️💖
0
5 روز قبل
فاطمه ♡
چیزی به اسم شوهر😂
1
4 روز قبل
M.A .
سلام عزیزم قربونت
مامانم از شهرستان چند روزپیشم بعد بعدم شوهرم بنده خدا انجام میده
مامانم از شهرستان چند روزپیشم بعد بعدم شوهرم بنده خدا انجام میده
1
4 روز قبل
M.A .
دقیقا 😅
1
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
چه داروهایی مصرف میکنید؟ عرق زیره که اصلا عرق نعناع در حد خیلی اندک مشکلی ندارد ولی در کل نخورید برایتان بهتر است
اگر درد و. لکه بینی ندارید 7 هفته و. 4 روز یعنی هغته بعدی سونوگرافی بدهید
چه داروهایی مصرف میکنید؟ عرق زیره که اصلا عرق نعناع در حد خیلی اندک مشکلی ندارد ولی در کل نخورید برایتان بهتر است
اگر درد و. لکه بینی ندارید 7 هفته و. 4 روز یعنی هغته بعدی سونوگرافی بدهید
0
4 روز قبل
سوال کننده
ممنون از همه
0
4 روز قبل
سوال کننده
گاها درد پریودی دارم نه همیشه الان کمتر شده اوایل خیلی بیشتر بود
لک بینی که ندارم کلی ترشحاتم زیاده
ممنون
لک بینی که ندارم کلی ترشحاتم زیاده
ممنون
0
4 روز قبل
سوال کننده
دارو فقط ویتامین دی و اسید فولیک مصرف میکنم
0
3 روز قبل
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل بنابراین همان 7 هغته سونوگرافی بدهبد آزمایشات ابتدایی بارداری هم همین هغته 7 حتما انجام دهید
درد معده هم دارید؟
درد معده هم دارید؟
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه فقط هر چیزی میخورم حتی اب نگهنمیتونم دارم
احساس خفگی بهم دست میده
احساس خفگی بهم دست میده
0
1 روز قبل
پزشک اوما
ب 6 هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و درکنار آن روزی یک عدد متوکلوپرامید بخورید و گزارش دهید تا روند درمانی را تعیین کنم ،یبوست ندارید؟
0
1 روز قبل
پزشک اوما
بهعلاوه همراه با غذا و تا یکساعت بعد آن مایعات نخورید
نوشیدنی های داغ نخورید
نوشیدنی های گازدار نخورید
غذا را در حجم کم و تعداد وعده بیشتر بخورید که معده اذیت نشود
تا یک ساعت بعد صرف غذا دراز نکشید
تغییر موقعیت ها ملایم باشد
غذاهای خیلی چرب و پر ادویه مصرف نکنید
نوشیدنی های داغ نخورید
نوشیدنی های گازدار نخورید
غذا را در حجم کم و تعداد وعده بیشتر بخورید که معده اذیت نشود
تا یک ساعت بعد صرف غذا دراز نکشید
تغییر موقعیت ها ملایم باشد
غذاهای خیلی چرب و پر ادویه مصرف نکنید
0
1 روز قبل
سوال کننده
نه
0
1 روز قبل
سوال کننده
ممنون
0
حدود 19 دقیقه قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




