سلام وقت بخیر
من تا ۲ ماه بعد از زایمانم رابطه نداشتم با اولین رابطه دچار خونریزی شدم و هنگام دخول خیلی درد داشتم به طوری که انگار اولین بار بود بخاطر درد دیگه دخول کامل نداشتیم و ادامه ندادیم از ژل روان کننده هم استفاده کرده بودیم...
ایا طبیعی؟چرا بعد دوماه هنوز بدنم اماده نیست
پرسش (1405/03/29):
رابطه بعد از زایمان طبیعی
529
22
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام بخیه خوردی؟
اگه بخیه زدن احتمالا برات خیلی تنگ کردن زمان میبره تادوباره به قبل برگرده،باید تحمل کنی
اگه بخیه زدن احتمالا برات خیلی تنگ کردن زمان میبره تادوباره به قبل برگرده،باید تحمل کنی
0
5 روز قبل
سوال کننده
اره خوردم،یعنی نباید رابطه داشته باشم؟
1
5 روز قبل
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
چرانمیشه که رابطه نداشته باشی ولی باید با روان کننده وملایم باشه تادوباره به حالت قبل برگرده
2
5 روز قبل
کوثر 🤍
سلام
طبیعیه کاملا
معمولا اولین رابطه دردناکه
به مرور بهتر میشه
ولی اگه همچنان درد شدید داشتید، احتمالا، داخل رحمتون ملتهب شده و با دارو درمان میشه
پماد واژیهیل درمانش میکنه اگه التهاب و زخم باشه.
طبیعیه کاملا
معمولا اولین رابطه دردناکه
به مرور بهتر میشه
ولی اگه همچنان درد شدید داشتید، احتمالا، داخل رحمتون ملتهب شده و با دارو درمان میشه
پماد واژیهیل درمانش میکنه اگه التهاب و زخم باشه.
1
5 روز قبل
مهسا آذین
من بعد زایمان اولم تاچهارماه رابطه نداشتم ازبس میترسیدم کلا فوبیاگرفته بودم نمیدونم چجوری بازحامله شدم والان انقد میترسم ازدردش واین داستانای بعدش😔
0
5 روز قبل
zahra g
زایمان اول طبیعیه دردش من تا یک ماه دوماه درد سوزش داشتم
0
4 روز قبل
سوال کننده
خونریزی نداشتی؟
من الان پد گذاشتم و خونی میشه
من الان پد گذاشتم و خونی میشه
1
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر ❤️
بله جانم طبیعی است تدریجی جلو بروید فعلا ژل واژینال ری نرم هر 2 روز یک اپلیکاتور استفاده کنید معاشقه را بسیار بسیار افزایش دهید و بعد با استفاده از روان کننده آرام و تدریجی جلو بروید اگر بهتر نشد یک معاینه برای ارزیابی شرایط و چک خشکی انجام گردد که درمورد اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری شود
وقتتون بخیر ❤️
بله جانم طبیعی است تدریجی جلو بروید فعلا ژل واژینال ری نرم هر 2 روز یک اپلیکاتور استفاده کنید معاشقه را بسیار بسیار افزایش دهید و بعد با استفاده از روان کننده آرام و تدریجی جلو بروید اگر بهتر نشد یک معاینه برای ارزیابی شرایط و چک خشکی انجام گردد که درمورد اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری شود
0
4 روز قبل
سوال کننده
فرقی نداره چه ژلی باشه؟
لوبریکنت استفاده میکردیم یعنی دوروز یبار یک اپلیکاتور استفاده کنم حتی اگه رابطه نداشته باشم؟
لوبریکنت استفاده میکردیم یعنی دوروز یبار یک اپلیکاتور استفاده کنم حتی اگه رابطه نداشته باشم؟
1
4 روز قبل
پزشک اوما
نه جانم تفاوتی ندارد ولی ری نرم که معرفی کردم فقط همین محصول باشد
بله حتی اگر رابطه ندارید تا رطوبت واژن برگردد ری نرم محصول درمانی است میتوانید مواقعی که فواصل روابط زیاد هست هر 3 روز یکبار استفاده کنید
بله حتی اگر رابطه ندارید تا رطوبت واژن برگردد ری نرم محصول درمانی است میتوانید مواقعی که فواصل روابط زیاد هست هر 3 روز یکبار استفاده کنید
0
4 روز قبل
سوال کننده
اها ببخشید اولش متوجه اسم ژل نشدم
ممنونم دکتر جان❤️
ممنونم دکتر جان❤️
1
4 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
1
4 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




