Ooma
پرسش (1405/03/29):

رابطه بعد از زایمان طبیعی

سلام وقت بخیر
من تا ۲ ماه بعد از زایمانم رابطه نداشتم با اولین رابطه دچار خونریزی شدم و هنگام دخول خیلی درد داشتم به طوری که انگار اولین بار بود بخاطر درد دیگه دخول کامل نداشتیم و ادامه ندادیم از ژل روان کننده هم استفاده کرده بودیم...
ایا طبیعی؟چرا بعد دوماه هنوز بدنم اماده نیست

سلام بخیه خوردی؟
اگه بخیه زدن احتمالا برات خیلی تنگ کردن زمان میبره تادوباره به قبل برگرده،باید تحمل کنی
اره خوردم،یعنی نباید رابطه داشته باشم؟
چرانمیشه که رابطه نداشته باشی ولی باید با روان کننده وملایم باشه تادوباره به حالت قبل برگرده
سلام
طبیعیه کاملا
معمولا اولین رابطه دردناکه
به مرور بهتر میشه
ولی اگه همچنان درد شدید داشتید، احتمالا، داخل رحمتون ملتهب شده و با دارو درمان میشه
پماد واژیهیل درمانش میکنه اگه التهاب و زخم باشه.
من بعد زایمان اولم تاچهارماه رابطه نداشتم ازبس میترسیدم کلا فوبیاگرفته بودم نمیدونم چجوری بازحامله شدم والان انقد میترسم ازدردش واین داستانای بعدش😔
زایمان اول طبیعیه دردش من تا یک ماه دوماه درد سوزش داشتم
خونریزی نداشتی؟
من الان پد گذاشتم و خونی میشه
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر ❤️
بله جانم طبیعی است تدریجی جلو بروید فعلا ژل واژینال ری نرم هر 2 روز یک اپلیکاتور استفاده کنید معاشقه را بسیار بسیار افزایش دهید و بعد با استفاده از روان کننده آرام و تدریجی جلو بروید اگر بهتر نشد یک معاینه برای ارزیابی شرایط و چک خشکی انجام گردد که درمورد اقدامات مورد نیاز تصمیم گیری شود
فرقی نداره چه ژلی باشه؟
لوبریکنت استفاده میکردیم یعنی دوروز یبار یک اپلیکاتور استفاده کنم حتی اگه رابطه نداشته باشم؟
نه جانم تفاوتی ندارد ولی ری نرم که معرفی کردم فقط همین محصول باشد
بله حتی اگر رابطه ندارید تا رطوبت واژن برگردد ری نرم محصول درمانی است می‌توانید مواقعی که فواصل روابط زیاد هست هر 3 روز یکبار استفاده کنید
اها ببخشید اولش متوجه اسم ژل نشدم
ممنونم دکتر جان❤️
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه