یه مدته خارش وترشحات آبکی بدون رنگ وبو دارم وبعد اززایمان هم وقتی رابطه دارم به شدت درد دارم دلیلش چی میتونه باشه؟ کسی تجربشو داشته؟ زایمانم هم سزارین بوده