سلام خانم دکتر ۳۸ هفته و ۵ روزمه ۳ روز پیش دکتر معاینم کرد گفت ۲ سانت باز هسی ورزش زیاد بکن اگه کیسه ابت پارهدشد و دردت گرفت بیا واسه زایمان
اگرم نشد ۲ تیر که میشه ۳ شنبه اینده🫣 بیا بیمارستان برای زایمان،
بعد از معاینه ترشحات قهوای یا خونی دارم
روزی یک ساعت هم پیاده روی میکنم ورزشایی هم که داده دو سه روزه انجام میدم اما دردی ندارم
زایمان اولم دردم گرفت و کیسه ابم پارشد ولی این بکی هنوز درد ندارم و ۴ روز دیگه بیمارستان باید برم برای زایمان
چکار کنم درد طبیعی بگیرم میترسم امپپول فشار بزنن
پرسش (1405/03/29):
چرا دردم شروع نمیشه🥲
349
14
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
زهرا خانوم
سلام منم همین بودم تا ۴.۵ سانت درد نداشتم بدرد رفتم بیمارستان
0
5 روز قبل
ati karimi
منم اینجوری بودم رفتم پیش ماما یه معاینه تحریکی برام انجام دادم بعد دو لیوان دم نوش زعفران خوردم و مثل غورباقه نشستم دو سه تا قدم برداشتم کیسه ابم ترکید بعد رفتم بیمارستان
0
5 روز قبل
ati karimi

0
5 روز قبل
ati karimi
اینجوری
0
5 روز قبل
😻Zahra😻 🌹🌹
سلام من تا 41هفته هم کشید ولی تخر بدنیا نیومد خودم رفتم بیمارستان کیسه آبم ک پاره کردن دخترم مدفوع کرده بود سزارین اورژانسی شدم
0
5 روز قبل
😻Zahra😻 🌹🌹
انشاالله شما هرچی صلاح باشه همون میشه
0
5 روز قبل
سوال کننده
اخ اخ🥲
0
5 روز قبل
سوال کننده
چجوری پاره کردن ، یعنی دردم هن داشت؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم دعا کنید خیلی میترسم
1
4 روز قبل
نرگس rr
من هم ۳۸ و ۴ روزم، خبری نیست😅، نگران نباش، ورزش و پیاده روی داشته باش اگر هم آمپول فشار بزنن خیلی راحت تر زایمان می کنی و روندش سریعتر میشه، ان شالله به سلامتی به دنیا میاد💚💚
1
4 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم حتما :
1. هر روز بیشتر از این پیادهروی داشته باشید.
2. در طی روز در فواصل منظم در پوزیشن سجده قرار بگیرید.
3. اوقاتی که مینشینید، چهارزانو ننشینید، بلکه پاها را از هم باز کرده و کمی به سمت جلو خم شوید.
4. حرکت اسکوات را انجام دهید اما مراقب باشید که بیش از حد به خود فشار وارد نکنید.
5. چهار دست و پا مانند یک گربه روی زمین قرار بگیرید، بعد در همان حالت تلاش کنید تا عضلات لگنی را سفت و منقبض کرده و برای چند ثانیه در همان حالت بمانید سپس عضلات را رها کنید و این کار را مجدداً تکرار نمایید.
6. اگر توپ زایمان دارید روی آن نشسته و لگن را به حرکت درآورید.
7. باسن را مانند قر دادن بچرخانید اما مراقب باشند که زمین نخورید.
و به علاوه تلاش کنید تا با همسر خود نزدیکی کرده و حتما مایع منی درون واژن تخلیه شود. حتما و حتما با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسید. دوش آب گرم بگیرید و کمر و شکم را دورانی ماساژ دهید. نوک سینه ها را تحریک کنید.
به صورت چهار دست و پا هر از گاهی در منزل حرکت کنید به صورتی که سر به سمت پایین خم شده باشد. مثل جارو دستی کشیدن. معاینه تحریکی هم بسیار کمک کننده است مراجعه کنید تا انجام شود 🌷
جانم حتما :
1. هر روز بیشتر از این پیادهروی داشته باشید.
2. در طی روز در فواصل منظم در پوزیشن سجده قرار بگیرید.
3. اوقاتی که مینشینید، چهارزانو ننشینید، بلکه پاها را از هم باز کرده و کمی به سمت جلو خم شوید.
4. حرکت اسکوات را انجام دهید اما مراقب باشید که بیش از حد به خود فشار وارد نکنید.
5. چهار دست و پا مانند یک گربه روی زمین قرار بگیرید، بعد در همان حالت تلاش کنید تا عضلات لگنی را سفت و منقبض کرده و برای چند ثانیه در همان حالت بمانید سپس عضلات را رها کنید و این کار را مجدداً تکرار نمایید.
6. اگر توپ زایمان دارید روی آن نشسته و لگن را به حرکت درآورید.
7. باسن را مانند قر دادن بچرخانید اما مراقب باشند که زمین نخورید.
و به علاوه تلاش کنید تا با همسر خود نزدیکی کرده و حتما مایع منی درون واژن تخلیه شود. حتما و حتما با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسید. دوش آب گرم بگیرید و کمر و شکم را دورانی ماساژ دهید. نوک سینه ها را تحریک کنید.
به صورت چهار دست و پا هر از گاهی در منزل حرکت کنید به صورتی که سر به سمت پایین خم شده باشد. مثل جارو دستی کشیدن. معاینه تحریکی هم بسیار کمک کننده است مراجعه کنید تا انجام شود 🌷
0
3 روز قبل
😻Zahra😻 🌹🌹
نه وقتی پاره کردن دردم شروع شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




