Ooma
پرسش (1405/03/29):

خانوما پروتئین تراپی خوبه

سلام دوستای اومایی من موهام لایت داره موهامی خودم نرمه ولی یه مقدار به خاطر انجام لایت وز شده .با پروتئین نرامی ک داخل ارایشگاه ها انجام میدن موهام صاف میشه ؟چقدر ماندگاری داره ؟ممنون میشم اگه تجربه ای دارید جواب بدید

سلام من پروتئین کردم تا حد زیادی صاف شد مثلا ۸۰ درصد ولی خب مثل کراتین لخت نمیشه
الان حدود یکساله مونده تقریبا. زمانی که خودشون میگن ۶ ماهه
اثراصلیش میشه گفت چهارماه بعداون ازدرصدصافیش خیلی کم میشه اما نرم هست تقریبا شش هفت ماهی
بدیشم اینه موها زود چرب میشه شایدم چون باید باشامپوی فری سولفات بشوری
من دی ماه انجام دادم خوبه نرم میشه صافی هم داره ، الان ریشه ها بیرون اومده . موندگاری داره ،من از قبل ریزش داشتم بیشتر شد
اره ریزش وخوب داره
آخه من شنیدم گفتن کراتین ریزش داره پروتئین نداره
منم ریزشم بدتر شده اثرش هم دوسه ماهه رفت
تازه جای خوبم رفتم مثلا طرف مورد اعتمادم بود
ن عزیزم ریزش نمیاره اگه از مواد اصل استفاده کنه .
پروتیین تراپی خیلی عالیه اگه موادش خوب باشه صافی بالا هم میده و احیا ۱۰۰ میده . فقط اگه موهات خیلی چرب شد یا اگه همین الان چربه شامپو فری سولفات فقط هفته ای یکبار بزنین
اینایی ک میگن ریزش میاره برای اینکه مداوم از فری سولفات استفاده می‌کنه چون این شامپو ها درست کف نمیکنن و کف سر چربی میمونه به مرور چربی ها جمع میشه و ریزش میاره برای همین هفته ای یکبار کافیه و ریزش نمی‌گیری
اگه جای معتبر و کاربلد بری
صد در صد عالیه🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه