امشب دخترم رو بردیم شهربازی و شام هم بیرون جای خوب غذا خوردیم، ولی داشتیم میومدیم خونه من گفتم بستنی دستگاهی بگیر دلم می خواد از فردا می خوام رژیم بگیرم ،اینم بگم گاهی شوهرم و دخترم بستنی می گیرن من نمی خوام ،امشب دلم خواست ،نخرید برام ، همیشه یه چیزیش می لنگه ، اصلا ارزش قائل نشد برام ، از این ناراحت می شم هرچی خودش دوست داره می گیره من بگم اهمیت نمی ده
0
5 روز قبل
سوال کننده
بحث خوردن نیست ،از اینکه اهمیت نمی ده ناراحت می شم
0
5 روز قبل
سوال کننده
نمی دونم شاید من خیلی حساسم
0
5 روز قبل
سوال کننده
دست خودم نیست ناراحت می شم و حس بدی می گیرم
0
5 روز قبل
مریــم بانـــو
من اگر جای شما بودم خودم میرفتم میخریدم
0
5 روز قبل
مریــم بانـــو
انقد تکرار کردم ک دیگ ملکه ذهنش شده یادگرفته ارزش قائل شدن یعنی چی
1
5 روز قبل
سوال کننده
اتفاقا می دونه چقدر برام اهمیت داره ، گفت حوصله ندارم بخرم ، رسیدیم پارکینگ ،گفتم ولی من خیلی دلم می خواست نخریدی ، الکی گفت می خوای پیاده برم بگیرم ،گفتم نمی خوام اونم اصرار نکرد ، ولی دفعه اولش نیست ،...تازه همش نگاهم می کرد که اگر چهرم ناراحت بود یه دعوا راه بندازه ...منم خودم رو بی تفاوت نشون دادم
0
5 روز قبل
سوال کننده
من بارها بهش گفتم ولی متاسفانه نمی فهمه،بهش گفتم وقتی من می گم چیزی بخر دلم واقعا خواسته یا نیاز دارم ، کم پیش بیاد بگم چیزی بخر
0
5 روز قبل
مریــم بانـــو
من واقعا مثل شما بودم.دیدم هربار ی چی میگم خودم عصبی میشم .دیگ خودم افتادم به عمل.اولش باورش نمیشد ولی الان خیلی راه افتاده
1
5 روز قبل
مریــم بانـــو
خب همین دیگ
مردا دوست دارن برن رو مخ
مردا دوست دارن برن رو مخ
6
5 روز قبل
پردیس ش
همین قدر مرد ها نفهم و خودخواه هستند
1
5 روز قبل
سوال کننده
اوایل ازدواجمون نصف شب هم بهش می گفتم برو چیزی بخر می خرید ،الان از جلوی مغازه رد می شه نمی گیره ،میگه اون موقع کم سن بودی ،بارها باهاش صحبت کردم ولی گاوه گاو ، یه بار نشد با این بریم بیرون باب دل من باشه ، سری قبل رفتیم دربند دلش نیومد بریم جای درست و حسابیش ،بهم گفت گرونه و...منم چیزی نگفتم رفتیم آش سفارش داد ...من نخوردم ...(وضع مالیش خوبه) سومین بار بود می رفتیم دربند یا آش می خوردیم یا باقالی ،یعنی یه بار نمی خوای منو ببری رستوران خوب ، سر آش نخوردن من قشقرقی راه انداخت ،یعنی از دماغمون آورد ، درحالیکه فقط گفتم میل ندارم و قیافه هم نگرفتم و کاملا نرمال بودم، دخترم ناراحت می شه ما دعوا کردنی ، مجبورم چیزی نگم
0
5 روز قبل
سوال کننده
اگر می دونست سر همین چیزای کوچیک چقدر ازش سرد می شم شاید یه تکونی به خودش می داد، بستنی دستگاهی دونه ای ۴۰ بود
0
5 روز قبل
عاطفه موسوی
آس رو مبخوردی ولی نیم ساعت بعدش میگفتی گشنمه ضعف دارم
0
5 روز قبل
عاطفه موسوی
من اینجور موقعها میگم وایستا خودم میگیرم ولی خوب اگه همیشه اینطوریه حق داری ناراحت بشی ولی گهگاهی واسه ی همه ی پیشمیاد یموقعهایی حوصله نداریم
2
5 روز قبل
پردیس ش
خیلی حق داری آدم حس نادیده گرفتن می کنه
و انگار فقط هستی که خدمات بدی
و انگار فقط هستی که خدمات بدی
5
5 روز قبل
Zahra Nik
شما هم نادیده بگیر ، چه غذایی دوست داره نپز ، کارهایی که قبلا انجام میدادی انجام نده ، به خودت زحمت نده ، مثل خودش جواب بده و بدهکارش کن و نگو دلیلت چیه واقعا.
کاری داشت بگو باشه اما انجام نده.
کسی که با حرف متوجه نمیشه پس مقابله به مثل جوابه
کاری داشت بگو باشه اما انجام نده.
کسی که با حرف متوجه نمیشه پس مقابله به مثل جوابه
0
5 روز قبل
مهنا ا
منم همینطور عزیزم
منم همینطور😄
منم همینطور😄
3
5 روز قبل
ati karimi
اشتباهت اینجاس وقتی گفته برم پیاده بخرم خودت گفتی نه نمیخوام ،دقیقا برعکس باید میگفتی اره برو ،که بدونه وقتی با ماشین اهمیت نداده مجبوره با پا بره بخره
1
5 روز قبل
ati karimi
هشتاد درصد مردها اینحورین،نه اینکه بخوان بی ارزشت کننا ،کلا اصرار کردن و ناز خریدن رو بلد نیستن یکبار سوال میپرسن و دیگه پا فشاری نمیکنن
1
5 روز قبل
ati karimi
متقابل به مثل برای مردی خوبه که متوجه کارش بشه یعنی ریز بین باشه و بفهمه تو چرا داری متقابل به مثل میکنی و به خودش یه تکانی بده ،روی هر مردی جواب نمیده
توی خیلی از موارد برعکس جواب میده و بیشتر موجب تنش و اعصاب خوردی میشه
توی خیلی از موارد برعکس جواب میده و بیشتر موجب تنش و اعصاب خوردی میشه
0
4 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
خب اشتباه کردی
باید همون پیاده میفرستادیش ک بفهمه هرچیزی خواستی همون موقع باید بخره
باید همون پیاده میفرستادیش ک بفهمه هرچیزی خواستی همون موقع باید بخره
1
4 روز قبل
At i
من این مدلیم که میگم نگخدار یهویی بهش میگم نگهمیداره میگم کارتتو بده میپرم میخرم میام میپرسم اگر خواست براش میخرم
یبار بش گفتم چایی دم کن بیام صبونه بخورم هس گفت باشه باشه پا نشد منم پاشدم برا خودم دم کردم ریختم خوردم شستم گذاشتم سرجاش
تیکه انداخت گف نوشجون
گفتم عه میخوردی صبونه؟
دیدم پا نمیشی دم کنی گفتم حتما نمیخوای بهش بر خورد رفت سر کار اومد گفت ناهار چیه گفتم همونی که درست کردی رفتی من استراحتم نپختم بو غذام حالمو بد میکنه
میخوای زنگ بزن مامانت از شهرستان بیاد بری خونشون
خودش پاشد شام پخت
خلاصه که بهترین دفاع حمله اس
یبار بش گفتم چایی دم کن بیام صبونه بخورم هس گفت باشه باشه پا نشد منم پاشدم برا خودم دم کردم ریختم خوردم شستم گذاشتم سرجاش
تیکه انداخت گف نوشجون
گفتم عه میخوردی صبونه؟
دیدم پا نمیشی دم کنی گفتم حتما نمیخوای بهش بر خورد رفت سر کار اومد گفت ناهار چیه گفتم همونی که درست کردی رفتی من استراحتم نپختم بو غذام حالمو بد میکنه
میخوای زنگ بزن مامانت از شهرستان بیاد بری خونشون
خودش پاشد شام پخت
خلاصه که بهترین دفاع حمله اس
1
4 روز قبل
At i
دقیقا
1
4 روز قبل
At i
میگفتی اش گرونه بیا آب بخریم بخوریم😅
0
4 روز قبل
At i
ما هر کدوممون هرچی میخواد میره میگیره
شوهرم یبار گفت اش میخواد من گفتم نه هات کورن میخوام رفتیم جفتشو گرفت یه گوشه نشستیم باهم خوردیم
یا مثلا خانوادگی میریم جایی من یبار گفتم قرمه سبزی میخوام همه جوجه و میکس سفارش دادن
شوهرم هم قرمه برام گرفت هم میکس
یا مثلا میگه من کباب میخورم میگم باشه برا منم جوجه بگیر من جوجمو میخورم یکمم از کباب تو میخورم دیگه عادت کرده
شوهرم یبار گفت اش میخواد من گفتم نه هات کورن میخوام رفتیم جفتشو گرفت یه گوشه نشستیم باهم خوردیم
یا مثلا خانوادگی میریم جایی من یبار گفتم قرمه سبزی میخوام همه جوجه و میکس سفارش دادن
شوهرم هم قرمه برام گرفت هم میکس
یا مثلا میگه من کباب میخورم میگم باشه برا منم جوجه بگیر من جوجمو میخورم یکمم از کباب تو میخورم دیگه عادت کرده
0
4 روز قبل
At i
چون خودشونم یبار میگن یا میخورن یا نمیخورن یا میخوان یا نمیخوان
لوس بازی ندارن
شوهر من میگم برو مثلا روغن بگیر اومدنی لواشک و کیک یا نانی یا بستنی چیزی میگیره بستگی به جیبش داره داشته باشه یا نه
چون چند بار رفت فقط اون چیزی که گفتمو گرفته بود بهش گفتم خوراکی برام نخریدی؟
گفت نگفتی منم بهش میگم دختر کوچولوی درونم ۱ سالشه حرف زدن بلد نیست تو برام خوراکی بخر
شاید ۱۰ بار اینو گفتم
الان میخره منم کلی ذوق میکنم تشکر میکنم بغلش میکنم بوسش میکنم سریع میارمش باهم میخوریم
مردا واقعا تشکر کردن رو دوست دارن ری اکشن من اگر اینجوری باشه اهان مرسی خریدی اینو خب معلومه سری بعد نمیخره
لوس بازی ندارن
شوهر من میگم برو مثلا روغن بگیر اومدنی لواشک و کیک یا نانی یا بستنی چیزی میگیره بستگی به جیبش داره داشته باشه یا نه
چون چند بار رفت فقط اون چیزی که گفتمو گرفته بود بهش گفتم خوراکی برام نخریدی؟
گفت نگفتی منم بهش میگم دختر کوچولوی درونم ۱ سالشه حرف زدن بلد نیست تو برام خوراکی بخر
شاید ۱۰ بار اینو گفتم
الان میخره منم کلی ذوق میکنم تشکر میکنم بغلش میکنم بوسش میکنم سریع میارمش باهم میخوریم
مردا واقعا تشکر کردن رو دوست دارن ری اکشن من اگر اینجوری باشه اهان مرسی خریدی اینو خب معلومه سری بعد نمیخره
0
4 روز قبل
سوال کننده
همسر من اصلا بلد نیست ، آرزو به دلم موند بخواد نازمو بکشه
0
4 روز قبل
سوال کننده
دقیقا، این که منتظره من کاری برخلاف میلش کنم دعوا راه بندازه، این کارو کنم برای شام و ناهارم نمیاد خونه ،خواهر اینم شانس من بود دیگه
1
4 روز قبل
سوال کننده
عزیزم رو هرکسی جواب نمی ده ،همسر من بود همین که بهش گفتم چای دم کن دعوا راه می نداخت، من غذا می پزم ،خونه رو مرتب می کنم، خریدا با منه،بچه رو کلاس می برم اونم اکثر اوقات پیاده، کارای بچه ۰ تا صدش بامنه، تو خونه اصلا به خودش تکون نمی ده ،شدیدا قدر نشناسه، همشم می گه صبح تا شب تو خونه می خوری می خوابی ،حالم ازش بهم می خوره
1
4 روز قبل
سوال کننده
کلا در خانواده ی اینها مرد سالاری مطلق،حالا پدرش از این هم گندتره، این خیر سرش تحصیلکرده س ، حالم از همشون بهم می خوره ،صبح یه کوچولو دیر پاشدم چون شب دیر خوابیده بودیم ، داشت دعوا راه می نداخت
0
4 روز قبل
سلین .
منم شوهرم نمیخره هرچی خودش بخواده مثلاً ی روز بهش گفتم دلم کافه رستوران میخواد رفتیم ولی چه رفتنی تا دوهفته خدا شاهده همش میگفت دیدی هیچی نبود پارک می رفتیم بهتر بود
0
4 روز قبل
A M
درسته حرفات ولی اگه مریض باشی نتونی از جات بلند بشی چیکار میکنه ؟ خودش درست میکنه یا از بیرون میخره ؟
0
3 روز قبل
At i
شوهر منم هیچ کاری نمیکنه
مگر عصبی شم دعواش کنم
مال منم صبح تا شب خونه اس میگه کار نیست گوشی بازی میکنه
منم استراحتم
ولی پا میشم یواش یواش جارو میزنم ظرفارو میزارم ماشین یا زیاد بشه با دستم میشورم لباسا همه کارا با خودمه تازه قبلا هم شاغل بودم جنگ شد نرفتم سرکار
حقوقمم کامل میاوردم با شوهرم خرج میکردیم
ماهی ۳۰ت درامدم بود پارسال ولی جنگ شد با ۶ سال سابقه و این همه درس خوندن نزاشت برم سرکار الانم که باردارم نمیتونم برم کلی از اداره بهم زنگ زدن گفت نه خودشم کارش خیلی کم شده مشتریاش همه اش خونه اس یا خواب یا بازی منم بهش گیر نمیدم
مگر عصبی شم دعواش کنم
مال منم صبح تا شب خونه اس میگه کار نیست گوشی بازی میکنه
منم استراحتم
ولی پا میشم یواش یواش جارو میزنم ظرفارو میزارم ماشین یا زیاد بشه با دستم میشورم لباسا همه کارا با خودمه تازه قبلا هم شاغل بودم جنگ شد نرفتم سرکار
حقوقمم کامل میاوردم با شوهرم خرج میکردیم
ماهی ۳۰ت درامدم بود پارسال ولی جنگ شد با ۶ سال سابقه و این همه درس خوندن نزاشت برم سرکار الانم که باردارم نمیتونم برم کلی از اداره بهم زنگ زدن گفت نه خودشم کارش خیلی کم شده مشتریاش همه اش خونه اس یا خواب یا بازی منم بهش گیر نمیدم
0
3 روز قبل
At i
چقدر سخت
من تا ۲ ظهر میخوابیدم میومدم نه ناهاری چیزی تازه ۲ میومد از سرکار بیدارم میکرد میگفتم چایی هست پاشم نیست بزار بخوابم تا غذا بپزم میشد ۶ عصر ناهار میخوردیم
پریود باشم خودش میخره از بیرون یه هفته یا میپزه
من کارارو باهاش تقسیم کردم ولی انجام نمیده فقط لباسارو از ماین میبره پهن میکنه خشک شد جمع میکنه میاره همین
من تا ۲ ظهر میخوابیدم میومدم نه ناهاری چیزی تازه ۲ میومد از سرکار بیدارم میکرد میگفتم چایی هست پاشم نیست بزار بخوابم تا غذا بپزم میشد ۶ عصر ناهار میخوردیم
پریود باشم خودش میخره از بیرون یه هفته یا میپزه
من کارارو باهاش تقسیم کردم ولی انجام نمیده فقط لباسارو از ماین میبره پهن میکنه خشک شد جمع میکنه میاره همین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



953

