Ooma
پرسش (1405/03/28):

سلام عمل خراش و برداشتن پولیپ چه ماهی در سیکل ای وی اف انجام میشه

سلام من امروز پانکچر شدم و دکتر گفت که هایپر شدی و باید دومین پریودیت بیای اگه دومین پریود برم کی عمل میکنن و کی انتقال میدن کسی هست بهم توضیح بده

عزیزم من انجام دادم خراش رحم واسه آندومتر ۱۷ سیکل برام انجام دادن
کی انتقال دادن
حامله شدی بعدش
میشه برام توضیح بدی چطوری اگه یادته
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
من خراش دادم
۵ روز قبل از موعد پریودم
یعنی روز ۲۵ سیکلم ، بعدش پریود شدم ، بعد انتقال
و اینکه ۳ ۴ ماه از پانکچرت انتقالتو فاصله بده که بدنت به حالت نرمال برگرده، اصلا عجله نکن
همون من عجله ندارم اولش دکتر گفت همون پریود اول بعد پانکچر بیا بعد گفتم من خیلی درد کشیدم گفت پس صبر کن دومین پریود بیا
شمام با ای وی اف باردار شذب
حتی سوم چهارم برو ، من پریود سومم ۱۴ روز دیرتر پریود شدم، در حدی به هم ریخته بودم که رفتم سونو گفت ممکنه باردار باشی ضخامت رحمت خیلی بالاس، تااازه پریود چهارم نرمال شدم
آره عزیزم
جنینات گرید چند بود
منم وضعم خرابه هم درد شدیدی کشیدم هم پولیپ دارم
گریدو بهم نگفتن
۱۲ تا تخمک داشتم ۹ تا جنین شد
۳ تا۳ بسته شد
۳ تا انتقال دادن دوتا گرفت
خب پس عجله نکن ، بذار کامل کامل نرمال شی بعد
عزیزم خدا حفظشون کنه منم پسرم از ای وی اف
ولی سر اون بهتر بودم کلا
خب پس تجربه دارییی
من فک کردم اولین بارته
خدا گل پسرتو حفظ کنه
انتقالتم موفق باشه
هر سری بدن یه واکنش نشون میده دیگه
نه اون موقع خراش ندادم که اخه پولیپ نداشتم الان دکترم گفت پولیپ رو عمل کردم خراشم میدم احتمال بارداریت بره بالا
قربونت عزیزم ممنون
اره الان واقعا اذیت شدم فقط ب خاطر پسرم رفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.