Ooma
پرسش (1405/03/28):

اسهال نوزاد ۸ ماهه با عکس

سلام خانم دکتر عزیز و دوستانی ک تجربه دارن
پسرم هشت ماه و پنج روزه دندون درنیاورده هنوز .شش روزی هست اسهاله اولش زیاد بود. دو سه روزی از حالت شل بودن درآمده اما تعداد دفع زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار بی حال نیس اشتها داره تب هم نداره
از دیروز پدی لاکت دادم دفعش شده پنج بار امروز ک دفع چهارم دفع داشت سفید رنگ بود ببخشید عکس می‌فرستم
چند روز اول خلطی هم بود اما الان خلط کم داره غذای جدیدی هم تست نکردم ممکنه از دندون باشه

اسهال نوزاد ۸ ماهه با عکس
تو عکس زرد رنگه اما در اصل یه کم سفیدتر از این عکسه
عزیزم پسر منم همینجوری شده بود. همینجا از خانم دکتر پرسیدم گفتن پدی لاکت بدم. که پدی لاکت دادم دفعش فقط از حالت اسهالی در اومد ولی روزی 4 یا 5 بارو همچنان داشت.
همینجوری مثل پسر شما بود. دندون بالایی در اومد شکشم الان دوروزه خداروشکر مثل قبل کار میکنه روزی یکبار.
برای پسر منکه از دندونش بود چون هیچ علائم دیگه ای نداشت که بگم مریض شده.دندونشم در اومد از فرداش هم آب دهانش کم شد هم جوش های روی چونش رفت هم دفعش درست شد.
ممنون عزیزم خودمم حدس میزنم از دندونه چون خیلی نق میزنم همه چی دهنش می‌کنه ولی از رنگ مدفوعش ترسیدم مشکلی نباشه
تقریبا چند روز طول کشید
10 روز
از این 10 روز 3 روزش شدت اسهالش زیاد بود.بقیش پدی لاکت دادم بهتر شد.
ممنون عزیزم
سلام به روی قشنگتون مامان جان
این مدفوع سفید نیست نگران نباشید پدی لاکت هر 8 ساعت 5 قطره بدهید تا تغییرات را ببینیم و گزارش دهید
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز
دیروز سه بار دفع داشت و خلط هم تقریبا دیده نمیشود دیگه
خداروشکر مامان گل ❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه