سلام خانم دکتر عزیز و دوستانی ک تجربه دارن
پسرم هشت ماه و پنج روزه دندون درنیاورده هنوز .شش روزی هست اسهاله اولش زیاد بود. دو سه روزی از حالت شل بودن درآمده اما تعداد دفع زیاده تو روز ۶ یا ۷ بار بی حال نیس اشتها داره تب هم نداره
از دیروز پدی لاکت دادم دفعش شده پنج بار امروز ک دفع چهارم دفع داشت سفید رنگ بود ببخشید عکس میفرستم
چند روز اول خلطی هم بود اما الان خلط کم داره غذای جدیدی هم تست نکردم ممکنه از دندون باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



103
5 روز قبل



