Ooma
پرسش (1405/03/28):

لکه بینی تو بارداری

سلام خانم دکتر عزیز و خانومای اومایی
من ۱۰ هفته هستم
ببخشید ولی رفتم سرویس ترشحای داخل ادرارم خون بود کار سنگینم کردم میخواستم ببینم خیلی خطرناکه

سلام گلم نه نگران نباش
استراحت کن و اگر شیاف پروژسترون داری مقعدی یکی بزار اگر قطع شد که هیچ اگر نه برو دکتر ولی تنها راه حلش همون شیافه
نه متاسفانه شیاف ندارم
یکم استراحت کردم مجدد اومدم سرویس خبری نیست
خداکنه تا فردا اتفاق خاصی نیوفته فردا برم شیاف بگیرم
ان شالله که خیره
سلام به روی قشنگتون عزیزم
تا هفته 12 یعنی زمان سونوگرافی ان تی شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی شبی یکی استفاده کنید و استراحت رو به مطلق داشته باشید نزدیکی نکنید دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید دیگر هم کار سنگین تعطیل اگر لکه بینی متوقف نشد سونوگرافی بدهید
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
دکتر بهم ۱۰تا دونه شیاف داد یعنی تا هفته ۱۲ باز باید شیاف استفاده کنم یا همین ده تا کافیه
خداروشکر با همون یکبار استفاده لکه بینی دیگه ندارم ولی باز استفاده میکنم شیافو
تا هغته 12 ادامه دهید جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه