سلام به روی قشنگتون عزیزم
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟مشکلات کلیوی یا فشار خون دارید؟
نه پیش دکتر گوارش رفتم چون صورتم متورم شده بود سونو شکم و اسکن کبد انجام دادم که متوجه شدم کبدم نوع ۱ و کیسه صفرا سنگ داره ولی رحم د کلیه و صحال و چیزای دیگه خوب بود
جانم سطح bun و cr بالا است که میتواند بدلیل کم آبی بدن یا مشکلات کلیه باشد اگر آب کافی میخورید حتما حتما به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید تا بررسی دقیق تر صورت گیرد
سطح گلبول های سفید و فاکتور igG هم بالا است که بدلیل عفونت یا التهاب میتواند بالا برود باید دید پزشک محترم چه تشخیصی داشته که درخواست داده بنظر من به ایمونولوژیست یا داخلی جهت علت یابی مراجعه کنید