Ooma
پرسش (1405/03/28):

دوستانی ک شوهراشون واریکوسل عمل کردن لطفا بیان

سلام دوستان عزیز شب همگی بخیر
انشالله اوضاع بر وفق مراد همگی باشه❤️
من همسرم 9 بهمن واریکوسل عمل کرد بعد 3ماه ازمایش اسپرموگرام داد مورفولوژی و بقیه ایتم ها تغییر نکرد فقط تعداد 4میلیون کم شد
این ماهم اقدام کردم ولی خب امیدی ندارم
شماها چند وقت بعد عمل باردار شدین؟ و ازمایش چند وقت بعد عمل همسرتون انجام داد و ایا تاثیری داشت؟
چیا مصرف کردن برا خوب شدن اسپرم

سلام عزیزم من همسرم عمل کرد تغییر نکرد با مرفولوژی پایین قلب جنین تشکیل نمیشد رشد متوقف میشد دیگه رفتم سراغ آی وی اف
حالا شما چون بچه داری شاید بازم باردار بشی
عرقیجات باغ گلهای شیراز رو شنیدین ک توو ایتا هم کانال دارن قبلا اینستا فعالیت میکردن؟ یه عرق ترکیبی داره ک سه ماه باید استفاده کنین، دوتا از دوستام نتیجه گرفتن براشون خوب بوده
عزیزم طبق تجربه میگم
اگه واریکوسل درجه 1 و 2 هست تا 40 شب بیضه ها رو با روغن بابونه چرب کنه
قبل از نزدیکی کیسه یخ بذاره روش که از حرکت کم اسپرم جلوگیری میکنه و هم تعدادش بیشتر میشه هم حرکتش بهتر میشه
و مورد سوم رابطه بدون استرس
ان شاءالله حتما نتیجه میگیری
مورفولوژی چند بود؟
اولین بار گرفت با ای وی اف؟
نه نمیشناسم چه عرقی هست؟
عمل کرده حالا میخوام دوباره سونو بگیرم ازش
گاهی اوقات یخ میزاره
متاسفانه استرس زیاد داره
۲ عزیزم ...بله خدا خواست گرفت
شما تلاشتو برای طبیعی بکن شاید بشه ی کم زمان بده بعضیام بعد از عمل باردار شدن
سلام خوبی زهره جون انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم 💞❤️💖
از شوهر منم 2 هست🥴
خداروشکر انشالله ک بسلامتی بغلش کنی
اره شوهرم قبول نمیکنه ای وی اف
حالا نهایت تا یه سال اقدام میکنم ببینم چی میشه
لیلا جون خوبی عزیزم خداروشکر ک تا اینجا اومدی
انشالله بسلامتی بچت بغل کنی
مرسی عزیزم به سلامتی شما هم می نی بیاد بغلت دیگه چیزی نمونده
مرسی عزیزم ان شا...خدا به شما طبیعی میده
قربونت عزیزم مرسی😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه