سلام دوستان عزیز شب همگی بخیر
انشالله اوضاع بر وفق مراد همگی باشه❤️
من همسرم 9 بهمن واریکوسل عمل کرد بعد 3ماه ازمایش اسپرموگرام داد مورفولوژی و بقیه ایتم ها تغییر نکرد فقط تعداد 4میلیون کم شد
این ماهم اقدام کردم ولی خب امیدی ندارم
شماها چند وقت بعد عمل باردار شدین؟ و ازمایش چند وقت بعد عمل همسرتون انجام داد و ایا تاثیری داشت؟
چیا مصرف کردن برا خوب شدن اسپرم
پرسش (1405/03/28):
دوستانی ک شوهراشون واریکوسل عمل کردن لطفا بیان
218
19
5 روز قبل
سوال کننده
0
5 روز قبل
زهره .
سلام عزیزم من همسرم عمل کرد تغییر نکرد با مرفولوژی پایین قلب جنین تشکیل نمیشد رشد متوقف میشد دیگه رفتم سراغ آی وی اف
1
5 روز قبل
زهره .
حالا شما چون بچه داری شاید بازم باردار بشی
0
5 روز قبل
panah s
عرقیجات باغ گلهای شیراز رو شنیدین ک توو ایتا هم کانال دارن قبلا اینستا فعالیت میکردن؟ یه عرق ترکیبی داره ک سه ماه باید استفاده کنین، دوتا از دوستام نتیجه گرفتن براشون خوب بوده
0
5 روز قبل
yalda .
عزیزم طبق تجربه میگم
اگه واریکوسل درجه 1 و 2 هست تا 40 شب بیضه ها رو با روغن بابونه چرب کنه
قبل از نزدیکی کیسه یخ بذاره روش که از حرکت کم اسپرم جلوگیری میکنه و هم تعدادش بیشتر میشه هم حرکتش بهتر میشه
و مورد سوم رابطه بدون استرس
ان شاءالله حتما نتیجه میگیری
اگه واریکوسل درجه 1 و 2 هست تا 40 شب بیضه ها رو با روغن بابونه چرب کنه
قبل از نزدیکی کیسه یخ بذاره روش که از حرکت کم اسپرم جلوگیری میکنه و هم تعدادش بیشتر میشه هم حرکتش بهتر میشه
و مورد سوم رابطه بدون استرس
ان شاءالله حتما نتیجه میگیری
0
5 روز قبل
سوال کننده
مورفولوژی چند بود؟
اولین بار گرفت با ای وی اف؟
اولین بار گرفت با ای وی اف؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
نه نمیشناسم چه عرقی هست؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
عمل کرده حالا میخوام دوباره سونو بگیرم ازش
0
5 روز قبل
سوال کننده
گاهی اوقات یخ میزاره
0
5 روز قبل
سوال کننده
متاسفانه استرس زیاد داره
0
5 روز قبل
زهره .
۲ عزیزم ...بله خدا خواست گرفت
0
5 روز قبل
زهره .
شما تلاشتو برای طبیعی بکن شاید بشه ی کم زمان بده بعضیام بعد از عمل باردار شدن
0
5 روز قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی زهره جون انءشاالله بسلامتی نی نی کوچولو ناز بیابغلت گلم 💞❤️💖
0
5 روز قبل
سوال کننده
از شوهر منم 2 هست🥴
خداروشکر انشالله ک بسلامتی بغلش کنی
خداروشکر انشالله ک بسلامتی بغلش کنی
0
5 روز قبل
سوال کننده
اره شوهرم قبول نمیکنه ای وی اف
حالا نهایت تا یه سال اقدام میکنم ببینم چی میشه
حالا نهایت تا یه سال اقدام میکنم ببینم چی میشه
0
5 روز قبل
سوال کننده
لیلا جون خوبی عزیزم خداروشکر ک تا اینجا اومدی
انشالله بسلامتی بچت بغل کنی
انشالله بسلامتی بچت بغل کنی
0
5 روز قبل
زهره .
مرسی عزیزم به سلامتی شما هم می نی بیاد بغلت دیگه چیزی نمونده
0
5 روز قبل
زهره .
مرسی عزیزم ان شا...خدا به شما طبیعی میده
0
5 روز قبل
سوال کننده
قربونت عزیزم مرسی😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استرس عامل واریکوسل میباشد
- آزمایش اسپرم همسرم رو تفسیر میکنید؟!
- سلام،آزمایش اسپرم همسرمو تفسیر میکنید؟!
- آزمایش اسپرم و سونوگرافی
- جواب آزمایش اسپرم بعد از عمل واریکوسل پس چرا بدتر شد
- تفسیر آز اسپرم و واریکوسل ۱
- آیا شکل اسپرم طبیعیه؟؟؟
- بارداری سالم با وجود واریکوسل
- اونایی شوهراشون واریکوسل داشتن و خوب شده وباردار شدن بیان
- تفسیر جواب آزمایش تحرک اسپرم




