Ooma
پرسش (1405/03/28):

تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول خیلی نگرانه میشه زودتر جواب بدید

با سلام
تفسیر جواب آزمایش بارداری اولشه دکتر بهش گفته مشکوکه میشه زودتر جواب بدید

تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول خیلی نگرانه میشه زودتر جواب بدید
تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول خیلی نگرانه میشه زودتر جواب بدید
تفسیر جواب آزمایش غربالگری اول خیلی نگرانه میشه زودتر جواب بدید
سلام به روی ماهتون جان دلم
عزیزم در غربالگری انجام شده ریسک محاسبه شده برای تریزومی های ۱۳ و ۱۸ و ۲۱ همگی در محدوده کم خطر یعنی منفی قرار دارد اما بدلیل سطح MOM پایین مارکر PAPP_A و بتا بر اساس دستورالعمل کشوری مادرانی که در چنین وضعیتی قرار دارند و ریسک نهایی محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی مورد ارزیابی در جنین آنها منفی یا همان کم خطر گزارش‌ شده است باید برای اطمینان آزمون سل فری دی ان ای و یا غربالگری مرحله دوم به شیوه سکوئنشنوال در همان آزمایشگاهی که غربالگری مرحله اول انجام شده بود را انجام دهند اما از آنجا که شیوه کاری پزشکان با یکدیگر بسیار متفاوت است در باید طبق نظر پزشک خود پیش رفته و از ایشان نظر نهایی را دریافت کنند یا با یک پریناتولوژیست یا مشاور ژنتیک حرف بزنند. به علاوه شروع آسپرین و همچنین انجام داپلر عروق جفتی در هغته 18 نیز توصیه می‌شود، در کل بررسی‌ها جهت ارزیابی دقیق تر هستند که خیالمان راحت باشد‌، در کل هدف غربالگری هم همین هست چک دقیق برای اطمینان همه جانبه 🌹
ممنون لطف کردید
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|112_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه