سلام وقت بخیر
من الان هفتە 30هستم تا قبل از دیروز جنین خیلی کم تکون میخورد مثلا حدود سەبار در روز اونم ضعیف، دیروز رو پهلوی چپ دراز کشیده بودم که یهو یه حرکت چرخشی خیلی شدیدی احساس کردم بەقدری کە خودم از شدت حرکت ترسیدم از اون موقع تاحالا خیلی تکون میخورە هربار کە دراز میکشم یا میشینم این دارە باشدت ضربە میزنە. ممکنە مشکلی وجود داشتە باشە؟ یا خدای نکردە بند ناف پیچیدە باشە؟ من خیلی نگرانم فرداهم جمعەست سونوگرافی بستەست.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



157
6 روز قبل



