Ooma
پرسش (1405/03/28):

حرکت زیاد جنین در سی هفتە

سلام وقت بخیر
من الان هفتە 30هستم تا قبل از دیروز جنین خیلی کم تکون میخورد مثلا حدود سەبار در روز اونم ضعیف، دیروز رو پهلوی چپ دراز کشیده بودم که یهو یه حرکت چرخشی خیلی شدیدی احساس کردم بەقدری کە خودم از شدت حرکت ترسیدم از اون موقع تاحالا خیلی تکون میخورە هربار کە دراز میکشم یا میشینم این دارە باشدت ضربە میزنە. ممکنە مشکلی وجود داشتە باشە؟ یا خدای نکردە بند ناف پیچیدە باشە؟ من خیلی نگرانم فرداهم جمعەست سونوگرافی بستەست.

بندناف بپیچه ک حرکتش کندمیشه
شاید یه چیزی خوردی ک یاخیلی دوسداشته یابدش اومده من ی بارسیر تو ماست وخیارریختم خوردم بدش اومدانقدتکون خورد دیگ نخوردم😅
نگران نباش عزیزم برای منم همینجوره یوقتایی از حرکات و لگدش دردم میگیره دو سه بارم که سونو رفتم دکترم گفت همه چیش طبیعیه و این حرکات و لگدهای محکم هم مشکلی نیست طبیعیه فقط اگر لکه بینی و خونریزی یا درد شدید دل و کمر داشته باشی یا یهو تکوناش متوقف شد باید نگران باشی
راستش دیروز باشگاە بودم ورزش کردم ولی پیلاتس، یعنی ورزش سنگین و حرکات پیچیدە نە، من نگران بودم کە نکنە ورزش تاثیر گذاشتە باشە روش
سلام نازنینم به روی ماهتون
مامان گل ممکن است بدلیل تغییر موقعیت جنین این شرایط ایجاد شده باشد ولی اگر تا فردا صبح این وضعیت ادامه داشت و خیلی غیرمعمول حرکات زیاد بود چون بعد ورزش ایجاد شده یک سونوگرافی لازم است در بیمارستان هایی که زایشگاه دارند معمولا سونوگرافی اورژانس هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه