سلام خانم دکتر من بعد از زایمان ناخن شصت جفت پاهام رفت داخله گوشت یکشو دکتر برام کشید الان دوماهه انقد رشد کرده و باز انگار تو گوشته میشه نظرتون رو بگید اونیکی هم درد میکنه و قرمزی داره میشه لطفاً بگید چیکار کنم به نظرتون اونیکی کشیدم رشد میکنه یا همینجا متوقف شده کلافه شدم اونیکی رو چیکار کنم ممنون از شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



243
6 روز قبل





