Ooma
پرسش (1405/03/28):

ناخن فرو رفته در گوشت پا

سلام خانم دکتر من بعد از زایمان ناخن شصت جفت پاهام رفت داخله گوشت یکشو دکتر برام کشید الان دوماهه انقد رشد کرده و باز انگار تو گوشته میشه نظرتون رو بگید اونیکی هم درد می‌کنه و قرمزی داره میشه لطفاً بگید چیکار کنم به نظرتون اونیکی کشیدم رشد می‌کنه یا همینجا متوقف شده کلافه شدم اونیکی رو چیکار کنم ممنون از شما

ناخن فرو رفته در گوشت پا
ناخنت رو مربعی نگیر سر صاف گرد بگیر
برای ناخن شوهر من این مدلی گرد میگیره دیگه نمیره تو گوشتش
من تو بارداری اولم خیلی پام ورم داشت اینطوری شد خیلی طول کشید تا یواش یواش خوب شد فقط صاف چیدم
سلام به روی قشنگتون عزیزم
مبینا جانم حتما ناخن ها را درست کوتاه کنید لبه ناخن ها کاملا صاف یا مربعی باشد کفش تنگ اصلا نپوشید روی بخش دردناک و قرمز پماد موپیروسین و تتراسایکلین یک نوبت در میان بزنید
تا تغییرات را ببینیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه