سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من ماه قبل در تاریخ ۱۹ اردیبهشت فرآیند سقطم شروع شد و تقریبا یکهفته طول کشید که خونریزیم متوقف شد، آخرین سونوگرافی که برای بقایا دادم گفت به اندازه ۳.۵ سی سی بقایای مونده بعدش آمپول زدم و چند لخته نسبتا بزرگ دفع کردم و دوسه روز بعد خونریزی متوقف شد، ۲۰ روزی پاک بودن تا هفته ی قبل چهارشنبه پریود شدم روزهای اول در حد لکه بود ولی هرروز که میگذره خونریزیم بیشتر میشه و لخته های بسیار کوچکی هم دفع میکنم، چکار کنم خونریزیم بند بیاد دیگه خسته شدم! سونوگرافی انجام بدم مجدد ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



94
6 روز قبل


