Ooma
پرسش (1405/03/28):

اولین پریود بعد از سقط

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من ماه قبل در تاریخ ۱۹ اردیبهشت فرآیند سقطم شروع شد و تقریبا یکهفته طول کشید که خونریزیم متوقف شد، آخرین سونوگرافی که برای بقایا دادم گفت به اندازه ۳.۵ سی سی بقایای مونده بعدش آمپول زدم و چند لخته نسبتا بزرگ دفع کردم و دوسه روز بعد خونریزی متوقف شد، ۲۰ روزی پاک بودن تا هفته ی قبل چهارشنبه پریود شدم روزهای اول در حد لکه بود ولی هرروز که میگذره خونریزیم بیشتر میشه و لخته های بسیار کوچکی هم دفع میکنم، چکار کنم خونریزیم بند بیاد دیگه خسته شدم! سونوگرافی انجام بدم مجدد ؟

سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر ❤️
بایت شرایط سختی که تجربه کردید متاسفم نازنینم و امیدوارم بعد این همیشه سلامت باشید بله نازنینم اگرچه کیفیت و کمیت اولین پریود بعد سقط ممکن است متفاوت باشد ولی چون سونوگرافی پیگیری جهت اطمینان از رفع کامل بقایا خصوصا انجام نشده شنبه حتما مجددا سونوگرافی بدهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️😘
چشم 🌺
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 🌹❤️
stk: |~|11|~|113_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه