سلام دخترا خوبین؟ میگم کسی ازشما تجربه استفاده از اسکراب واسه بدن رو داره؟ چطوری استفاده میکنین؟ چندوقت یه بار؟ چه اسکرابی؟همینطور وایتنیگ بعد از لیزر. کسی رفته؟