Ooma
پرسش (1405/03/28):

وایتنینگ بعد از لیزر و اسکراب بدن

سلام دخترا خوبین؟ میگم کسی ازشما تجربه استفاده از اسکراب واسه بدن رو داره؟ چطوری استفاده میکنین؟ چندوقت یه بار؟ چه اسکرابی؟
همینطور وایتنیگ بعد از لیزر. کسی رفته؟

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه