Ooma
پرسش (1405/03/28):

مصرف پودر بایومکتا در ماست

سلام دکترجان من پسرم دوروز اسهال داشت دکتر دیروز بردم گفتن پودر رو داخل نصف لیوان آب یا شیر قاطی کنم بهش بدم که اینجوری نخورد من پودر رو داخل یه کاسه ماست ریختم و اینجوری پودر رو داخل ماست خورد مشکلی نداره؟خاصیت پودر ازبین نمیره؟
لطفا زود جواب بدین که اگه نشه چاره ای دیگه براش پیدا کنم

معمولا پدرهایی که در شیر میشه حل کرد ماست هم موردی نداره. ولی سعی کن مقدار ماسا یا شیر رو کمتر بریزی تا حد امکان اینجوری اثرش بهتره
آره منم برای همین ریختم توی ماست ولی چون دکتر گفت حتما اینو باید بخوره و اگه توی آب نشد بریز توی شیر و اسمی از ماست نیاورد یکم تردید دارم گفتم از دکتر بپرسم ببینم اگه ماست نمیشه که شب نوبت دیگه بریزم توی آب با سرنگم شده بدم بخوره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
جانم در پوره ها مانند سیب زمینی می‌توانید ترکیب کنید بدهید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه