سلام دکترجان من پسرم دوروز اسهال داشت دکتر دیروز بردم گفتن پودر رو داخل نصف لیوان آب یا شیر قاطی کنم بهش بدم که اینجوری نخورد من پودر رو داخل یه کاسه ماست ریختم و اینجوری پودر رو داخل ماست خورد مشکلی نداره؟خاصیت پودر ازبین نمیره؟
لطفا زود جواب بدین که اگه نشه چاره ای دیگه براش پیدا کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



62
6 روز قبل


