Ooma
پرسش (1405/03/28):

حرکت جنین در چند هفتگی حس کردین و چطور بود

شما در چند هفتگی حرکت های جنین احساس کردین ممنونم میشم جواب بدین

سلام من ۱۸ هفتگی ک مثل ماهی لیز میخورد حس کردم
لگداشو هم ۲۲ هفته بودم ک واضح حس میکردم
من ۲۴هفته جفتم قدامی بود
من خیلی لاغرم 12 هفته
ولی در حالت عادی 18 هفته
من هم ۱۲تا ۱۵ حسش میکردم
ولی بعدش دیگه حسش نکردم
تازه چن روزه دوباره ی حرکت هایی ریز رو حس میکنم
یعنی بعد ۱۴ هفتگی همه علائم بارداریم رفت
همش میگفتم چم شد ی دفعه
سلام من از۱۵هفتگی اول حس کردم یچیزی کشیده شد رو‌شکمم
16 هفته
من ۲۴ هفته
نبض و ضربه حس کردم
جفت خلفی هستم ولی چربی شکمی دارم
فکر کنم ۲۳هفته بود مامان اولی ام و جفت قدامی بودم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه