سلام من ۱۸ هفتگی ک مثل ماهی لیز میخورد حس کردم
لگداشو هم ۲۲ هفته بودم ک واضح حس میکردم
من هم ۱۲تا ۱۵ حسش میکردم
ولی بعدش دیگه حسش نکردم
تازه چن روزه دوباره ی حرکت هایی ریز رو حس میکنم
یعنی بعد ۱۴ هفتگی همه علائم بارداریم رفت
همش میگفتم چم شد ی دفعه
سلام من از۱۵هفتگی اول حس کردم یچیزی کشیده شد روشکمم
من ۲۴ هفته
نبض و ضربه حس کردم
جفت خلفی هستم ولی چربی شکمی دارم
فکر کنم ۲۳هفته بود مامان اولی ام و جفت قدامی بودم.