سلام وقتتون بخیر دکتر جان
دکتر این نسخه رو امروز دکتر واسه ام تجویز کردند
اما داروخانه بجای قرص بلاژست قرص دزولست بهم داده عوضش کنم ؟
و بجای آناهیل کپسول برومونکس داده
پرسش (1405/03/27):
بررسی نسخه و دارو برای درمان اندومتریوز
117
35
6 روز قبل
سوال کننده
0
6 روز قبل
سوال کننده

1
6 روز قبل
مامان کوچولو🤤 ......
سلام ببخشید من جواب میدم
منم دکترم بلاژست برا اندومتریوز داد
خیلی خوب بود 3بسته خوردم سایزش خیلی کوچیک شد
اگه بتونی همون بلاژست بگیر
منم دکترم بلاژست برا اندومتریوز داد
خیلی خوب بود 3بسته خوردم سایزش خیلی کوچیک شد
اگه بتونی همون بلاژست بگیر
0
6 روز قبل
سوال کننده
سلام خواهش میکنم ممنونم لطف کردی
باورت نمیشه یه داروخونه که کلا نتونست بخونه این یکی هم دزولست داده فکرده فقط یچی برای جلوگیری حتما
منم همیشه حساسم نسخه هام دقیق چک میکنم همونجا ایندفعه اومدم خونه چک کردم دیدم قلم دارویی دوم بلاژست هست
باورت نمیشه یه داروخونه که کلا نتونست بخونه این یکی هم دزولست داده فکرده فقط یچی برای جلوگیری حتما
منم همیشه حساسم نسخه هام دقیق چک میکنم همونجا ایندفعه اومدم خونه چک کردم دیدم قلم دارویی دوم بلاژست هست
0
6 روز قبل
سوال کننده
من کیستم هم کوچیکه ۲ سانتی
0
6 روز قبل
مریــم بانـــو

0
6 روز قبل
مریــم بانـــو

1
6 روز قبل
سوال کننده
ممنونم مریم بانو🙏🏻
0
6 روز قبل
banoo z
عزیز شما چطوری فهمیدین آندومتریوز دارید؟
با سونوگرافی؟
با سونوگرافی؟
0
6 روز قبل
سوال کننده
عزیزم سونوگرافی داپلر رنگی اما امروز که دکترم که سونو رو دید گفت آندومتریوز من بیشتر از بابت عمل سزارین هست و یه کیست کوچیک دارم که به شکلاتی میخوره
0
6 روز قبل
سوال کننده
بعد زایمانم زیر نافم فقط در زمان پریود یه درد زیاد شروع شده بود که سونو رنگی دکتر گفت انجام دادم گفت دیواره شکمت هست این درد که آندومتریوز تو بیشتر در اثر جراحی
0
5 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
نه جانم همان بلاژست را تهیه کنید برایتان بهتر است
برومونکس را بخورید مشکلی ندارد
وقتتون بخیر ❤️
نه جانم همان بلاژست را تهیه کنید برایتان بهتر است
برومونکس را بخورید مشکلی ندارد
0
5 روز قبل
سوال کننده
دکتر جان پس درست خوندم مورد دوم بلاژست هست؟
0
5 روز قبل
سوال کننده
ممنونم دکتر جان لطف کردید🙏🏻🌹
شاد و سلامت باشید❤️
شاد و سلامت باشید❤️
1
5 روز قبل
پزشک اوما
بله جانم
1
5 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من از دعای خیرتون ممنونم و الهی که همیشه شاد باشید ❤️🌹❤️🌹
0
5 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|194_col
0
5 روز قبل
سوال کننده
stk: |~|11|~|109_col
0
5 روز قبل
سوال کننده
سلام دکتر جان
چندین داروخونه بلاژست پرسیدم اصلا نمیدونن چیه
چه قرص جایگیزنش هست؟
ورژوست جایگیزنش اخه این فقط دینوژست ۲ میلی گرم دارد
اما بلاژست اتینیل استرادیول ۰٫۰۳ میلیگرم + داینوژست ۲ میلیگرم است.
چه قرص بگیرم بجاش
چندین داروخونه بلاژست پرسیدم اصلا نمیدونن چیه
چه قرص جایگیزنش هست؟
ورژوست جایگیزنش اخه این فقط دینوژست ۲ میلی گرم دارد
اما بلاژست اتینیل استرادیول ۰٫۰۳ میلیگرم + داینوژست ۲ میلیگرم است.
چه قرص بگیرم بجاش
0
5 روز قبل
مامان کوچولو🤤 ......
شیراز هستین ؟؟؟
0
5 روز قبل
مامان کوچولو🤤 ......
من بزرگ بود الان 1سانت شده
0
4 روز قبل
پزشک اوما
جانم پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 😘❤️😘
0
3 روز قبل
سوال کننده
سلام آره عزیزم
0
3 روز قبل
سوال کننده
ممنون🙏🏻🌹
1
3 روز قبل
مامان کوچولو🤤 ......
دارو خانه های اطراف بیمارستان نمازی دارن
من همیشه از همون اطراف میگیرم
من همیشه از همون اطراف میگیرم
0
2 روز قبل
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزم محبت کردی
انشالله همیشه سلامت و تندرست باشی🙏🏻❤️🌹
انشالله همیشه سلامت و تندرست باشی🙏🏻❤️🌹
0
2 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
1
2 روز قبل
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




