Ooma
پرسش (1405/03/27):

علت دیده نشدن ساک در روز ۲۶ سیکل ؟

سلام وقت بخیر.۲۳ برج ۲ پریود شدم ۱۷ برج سه برای چکاپ رفتم سنو داخلی شدم دکتر زنان حرفی از بارداری نزدن چهار روز از تاخیر گذشت بی بی چک پ مگ شد بتا هم همون روز ۶۵۲ بود سوالم اینه بارداری طبیعی است ممکنه ب خاطر مصرف مکمل تقویتی شیمیایی بوده

بتا باید برسه بالای ۱۵۰۰ تا ساک دیده بشه
حالا شنبه بتا میدم ببینم چی میشه خدا کرمیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه