سلام وقت بخیر.۲۳ برج ۲ پریود شدم ۱۷ برج سه برای چکاپ رفتم سنو داخلی شدم دکتر زنان حرفی از بارداری نزدن چهار روز از تاخیر گذشت بی بی چک پ مگ شد بتا هم همون روز ۶۵۲ بود سوالم اینه بارداری طبیعی است ممکنه ب خاطر مصرف مکمل تقویتی شیمیایی بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



162
7 روز قبل


