Ooma
پرسش (1405/03/27):

آیرسان کوزارکس یا فارم استی؟

سلام دوستان
من فارم استی داشتم و واقعا نسبت به حجم و قیمت عالی.
الان کوزارکس نداشتم. به نظرتون کدوم بگیرم. کسی بوده دوتاشو استفاده کرده باشه؟

من دوتاشو دارم
کوزارکس برا زیرآرایش خوبه و پوستو نرم میکنه ولی فارم استی من حالت ژل کرمه برا وقتی تو خونه هستی و میخای آبرسان بزنی خوبه.از لحاظ حجمی هم دوتاشون برا مدت زمان طولانی میشه استفاده کرد یعنی به صرفه س
فارم استی تا میزنم اگه خواستم برم بیرون باید صورتمو قبلش بشورم یه حالت چسبنده داره البته شاید این مدلش این باشه نمیدونم مدل دیگه ای هم داره یا نه
آیرسان کوزارکس یا فارم استی؟
آیرسان کوزارکس یا فارم استی؟
من این مدلو استفاده میکنم ژل خالی هست
و روش حتما بابد مرطوب کننده زد
میخوام ببینم از نطر ابرسانی تو طولانی مدت تاثیری داره یا نه؟ یعنی فقط ابرسانی برام مهمه


من خیلی استفاده نمیکنم واسه ارایش اینام نمیخوام. فقط یکی میگیرم تا تموم شه همونو میزنم.
کوزارکس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه