سلام دخترا من به خاطر دوتا بارداری پشت سرهمی که داشتم و شیردهی دندونام کلا خراب شده هفت هشتاشو درست کردم بقیم تو این چند ماه خراب شده برم لکه گیری کنم ارزش داره؟؟یا یه روکشی چیزی کنم که ماندگار باشه البته جنس دندونامم افتضاحه با اینکه رسیدگی میکنم😔😔😔😔کلا ناامید شدم با این هزینه ها و گرونی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



230
7 روز قبل





