Ooma
پرسش (1405/03/26):

خانومای گلی که از کارای دندان پزشکی اطلاعات دارید کمک کنید☺️☺️

سلام دخترا من به خاطر دوتا بارداری پشت سرهمی که داشتم و شیردهی دندونام کلا خراب شده هفت هشتاشو درست کردم بقیم تو این چند ماه خراب شده برم لکه گیری کنم ارزش داره؟؟یا یه روکشی چیزی کنم که ماندگار باشه البته جنس دندونامم افتضاحه با اینکه رسیدگی میکنم😔😔😔😔کلا ناامید شدم با این هزینه ها و گرونی

لکه گیری چیه؟
جرم گیری منظورشون بوده احتمالا
فکر کنم منظورشون پرکردن های جزیی هست.
روکش فقط باید جای مطمئن و کاردرست انجام بشه.
چون وارد نباشه کل دندون رو می‌تراشند
من یکی از دندونام همین بلا سرش اومد.
همینجوری که یهو روکش نمیکنن.‌
روکش خیلی عمرش کمتر از پر کردن و حتی عصب کشیه
سلام سوال منم اینه جایی میشناسین قیمتاش مناسب باشه،منم چن تا ترمیمی دارم😮‍💨😮‍💨
واقعا من یه دندونمو روکش کرد فکر کردم روالش اینه ک اینقد بتراشه😳😵‍💫 خیلی خیلی کوچیکش کرد
بعد از واقعا باید علامت سوال میذاشتم.

واقعا؟؟؟*
من دوجای مختلف دوتا از دندون هامو روکش کردم.
یکیش رو انقدر تراشیده که کلا انگار دیگه دندون نیست.
دیگه کنار اومدم 😅
پر کردن جزیی
الان بیست سالمه اگه روکش کنم تا سی سالگی دندون ندارم 😐😐😭😭😭😭😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه