Ooma
پرسش (1405/03/25):

زخم سینه در شیردهی

سلام خانم دکتر خوبین، من هفته اول زایمانم سینه هام زخم بود با چه عذابی ب بچه شیر میدادم، پماد گرفتم که عکسش رو میفرستم ب مرور خوب شد، الان یک هفته ست مجدد سینه هام وحشتناک زخم شده، چون دو روزی خیلی سفت شده بود و بچه م ب سختی میتونست تو دهنش بذاره، شیر میدم اشکم درمیاد، پماد میزنم، شیر خودم رو میزنم رو سینه هام فعلا که تاثیری نداشته، شیردهی برام مثل یه شکنجه شده، پماد بهتری شما میتونین معرفی کنین...

زخم سینه در شیردهی
زخم سینه در شیردهی
دقیقا نوک سینه مه، کنده شده
عزیزم من اینو استفاده کردم همون روز اول جواب میداد و عالی بود
عزیزم من اینو استفاده کردم همون روز اول جواب میداد و عالی بود
هیدرودرم، تو نی نی سایت هم تعریفش رو شنیدم، شوهرم و میفرستم بگیره، دارم دیونه میشم از درد
منم از همین گرفتم روزی چند بار میزدم خوب شد به مرور نرم شد سر سینه هام
عزیزم اینو منم گرفتم عالی بود همون روز اول کم کم نتیجشو میبنی اما تا مادامی ک نوک سینه هات نرم میشه استفاده کن من حدود پنج شش روز استفاده کردم
عزیزم یه سوال داشتم من سر دخترم سینه م به شدت زخم شد و خیلی اذیت میشدم الان سر بچه ی دومم هم همون اتفاق میوفته؟ یا فقط بچه اول حساسه
آخی عزیزم ان شاالله زودتر خوب بشی
درک میکنم
منم دچارش بودم
کرم شقاق سینه آیروکس برام آب رو آتیش بود خییییلی خوبم کرد
منم اینو داشتم واقعا عالی بود
شوهرم رفت داروخونه گفت همین کرم و خودم دارم خوبه، از دیروز کلا سینه هام بیرون آویزنه، هی شیر خودم میزنم روش و پماد میزنم، واقعا زجر آوره
من اصلا بچه اولم نشدم، این دومی چون نوک سینه هام بعد زایمانم خیلی بزرگ شد و بچه نمیتونست خوب بگیره اینچوری شد، واسه هیچکس نشه الهی، از شکنجه بدتره
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
اره واقعا من یادمه با گریه شیر میدادم به دخترم خیلی بد بود
بعد خونم میاد؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
جانم هیدرودرم ، ماتیلدا، آلفا مناسب هستند تست کنید و حتما دقت کنید که هاله سینه داخل دهان دلبندتان باشد نه نوک سینه، می‌توانید اگر خیلی اذیت هستید فعلا با رابط سینه شیر بدهید
نه اصلا، فقط زخمه رو هر دوتا
من بچه اولمو شیر خودم دادم دومی فقط چن روز شیر خودمو بقیش شیرخشک اما همون چن روز مشکلی نداشتم فقط من دقیق تجربه ندارم چون فقط چن روزشو شیرخودم دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.