سلام خانم دکتر خوبین، من هفته اول زایمانم سینه هام زخم بود با چه عذابی ب بچه شیر میدادم، پماد گرفتم که عکسش رو میفرستم ب مرور خوب شد، الان یک هفته ست مجدد سینه هام وحشتناک زخم شده، چون دو روزی خیلی سفت شده بود و بچه م ب سختی میتونست تو دهنش بذاره، شیر میدم اشکم درمیاد، پماد میزنم، شیر خودم رو میزنم رو سینه هام فعلا که تاثیری نداشته، شیردهی برام مثل یه شکنجه شده، پماد بهتری شما میتونین معرفی کنین...
0
9 روز قبل
سوال کننده

0
9 روز قبل
سوال کننده

0
9 روز قبل
سوال کننده
دقیقا نوک سینه مه، کنده شده
0
9 روز قبل
yalda .

عزیزم من اینو استفاده کردم همون روز اول جواب میداد و عالی بود
0
9 روز قبل
سوال کننده
هیدرودرم، تو نی نی سایت هم تعریفش رو شنیدم، شوهرم و میفرستم بگیره، دارم دیونه میشم از درد
0
9 روز قبل
ati karimi
منم از همین گرفتم روزی چند بار میزدم خوب شد به مرور نرم شد سر سینه هام
0
8 روز قبل
باوان ♥️♥️♥️
عزیزم اینو منم گرفتم عالی بود همون روز اول کم کم نتیجشو میبنی اما تا مادامی ک نوک سینه هات نرم میشه استفاده کن من حدود پنج شش روز استفاده کردم
0
8 روز قبل
فاطمه بانو
عزیزم یه سوال داشتم من سر دخترم سینه م به شدت زخم شد و خیلی اذیت میشدم الان سر بچه ی دومم هم همون اتفاق میوفته؟ یا فقط بچه اول حساسه
0
8 روز قبل
faeze k..
آخی عزیزم ان شاالله زودتر خوب بشی
درک میکنم
منم دچارش بودم
کرم شقاق سینه آیروکس برام آب رو آتیش بود خییییلی خوبم کرد
درک میکنم
منم دچارش بودم
کرم شقاق سینه آیروکس برام آب رو آتیش بود خییییلی خوبم کرد
0
8 روز قبل
fatima h
منم اینو داشتم واقعا عالی بود
0
8 روز قبل
سوال کننده
شوهرم رفت داروخونه گفت همین کرم و خودم دارم خوبه، از دیروز کلا سینه هام بیرون آویزنه، هی شیر خودم میزنم روش و پماد میزنم، واقعا زجر آوره
0
8 روز قبل
سوال کننده
من اصلا بچه اولم نشدم، این دومی چون نوک سینه هام بعد زایمانم خیلی بزرگ شد و بچه نمیتونست خوب بگیره اینچوری شد، واسه هیچکس نشه الهی، از شکنجه بدتره
0
8 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
8 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
8 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
8 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
8 روز قبل
فاطمه بانو
اره واقعا من یادمه با گریه شیر میدادم به دخترم خیلی بد بود
0
8 روز قبل
مژگان bb
بعد خونم میاد؟
1
8 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
جانم هیدرودرم ، ماتیلدا، آلفا مناسب هستند تست کنید و حتما دقت کنید که هاله سینه داخل دهان دلبندتان باشد نه نوک سینه، میتوانید اگر خیلی اذیت هستید فعلا با رابط سینه شیر بدهید
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️
جانم هیدرودرم ، ماتیلدا، آلفا مناسب هستند تست کنید و حتما دقت کنید که هاله سینه داخل دهان دلبندتان باشد نه نوک سینه، میتوانید اگر خیلی اذیت هستید فعلا با رابط سینه شیر بدهید
0
8 روز قبل
سوال کننده
نه اصلا، فقط زخمه رو هر دوتا
1
8 روز قبل
باوان ♥️♥️♥️
من بچه اولمو شیر خودم دادم دومی فقط چن روز شیر خودمو بقیش شیرخشک اما همون چن روز مشکلی نداشتم فقط من دقیق تجربه ندارم چون فقط چن روزشو شیرخودم دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



205

