سلام خانم دکتر روزتون بخیر و شادی
من تست قند ناشتا به درخواست مرکز بهداشت انجام دادم که حدود ۷۳ و بعد از دوساعت ۷۹ شده بود. سوالم اینه نیاز به انجام تست تحمل گلوکز دارم؟ و این آزمایش رو باید پزشک زنان خودم برام بنویسه؟ و همین مرکز بهداشت برام انجام اکو قلب نوشته که البته دکتر خودم چیزی نگفته. اکو قلب روتین به همه پیشنهاد میشه؟یعنی سونوهایی که میریم اکو قلب رو چک نمیکنن
پرسش (1405/03/22):
تست گلوکز و اکو قلب
148
14
12 روز قبل
سوال کننده
1
12 روز قبل
Neda kmp
سلام عزیزم اکو قلب بری بهتره مثل بقیه چکاب ها فقط خیالت راحت میشه
0
12 روز قبل
Neda kmp
قندتم خوبه فکر نکنم تست تحمل گلوکز بهت بدن معمولا اگر یکم لب مرز باشه میگن انجام بشه البته بازم بستگی به صلاح دید دکترت داره
0
11 روز قبل
سوال کننده
مرسی گلم
این ازمایش رو متخصص قلبو عروق انجام میده؟
این ازمایش رو متخصص قلبو عروق انجام میده؟
0
11 روز قبل
مهسا آذین
اکو قلب رو من همراه با انومالی دادم همون سونو گرافی انجام داد برام
0
11 روز قبل
ملیحه بانو🥰
من اکو قلب رو مطب خصوصی پیش متخصص قلب اطفال انجام دادم ..
0
11 روز قبل
Neda kmp
اره من رفتم بیمارستان دولتی فوق تخصص قلب بود انجام داد هزینه ها هم کمتره دستگاه هم یکی هست اما آزاد بیرون پیش دکتر بری 4 به بالا میشه
0
11 روز قبل
Neda kmp
حتی تاکید کردم به دکترم اگر فرقی داره برم پیش دکتر آزاد انجام بدم گفت هیچ فرقی نداره دستگاه هر دو یکی هست
1
11 روز قبل
مهسا آذین
اره من باانومالی ۷/۵۰۰ازم گرفت,😑
0
11 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بله جانم چون سنجش گلوکز از هغته 24.یه بعد انجام میگردد و از هغته 26 به بعد چون تاثیرات بارداری بر قند خون بیشتر نمایان میشود بنابراین در هفته 27 آزمون سنجش سطح گلوکز انجام دهید
بله باید پزشکتان با درمانگاه ثبت کنند
درمورد اکوکاردیوگرافی قلب جنین خیر روتین در سونوگرافی بدون درخواست چک نمیشود، اگر بخواهیم اصولی جلو برویم
اکوکاردیوگرافی قلب باید به همه مادران توصیه شود چون در آنومالی اسکن تمام مشکلات قلبی خصوصا مشکلات ریز قابل ارزیابی نیست و صد البته که برخی مادران با جدیت بیشتری باید انجام دهند از جمله مادران با سن بالا، دارای دیابت، مادران چاق ، بارداری دوقلویی، مصرف برخی داروها، دارای سابقه ناباروری، سابقه سقط، و مادرانی که طی بارداری کرونا گرفته اند و...
مجموعا هم به قدری بررسی ارزشمندی است که من انجام آن را به همه مادران توصیه میکنم ❤️❤️
بله جانم چون سنجش گلوکز از هغته 24.یه بعد انجام میگردد و از هغته 26 به بعد چون تاثیرات بارداری بر قند خون بیشتر نمایان میشود بنابراین در هفته 27 آزمون سنجش سطح گلوکز انجام دهید
بله باید پزشکتان با درمانگاه ثبت کنند
درمورد اکوکاردیوگرافی قلب جنین خیر روتین در سونوگرافی بدون درخواست چک نمیشود، اگر بخواهیم اصولی جلو برویم
اکوکاردیوگرافی قلب باید به همه مادران توصیه شود چون در آنومالی اسکن تمام مشکلات قلبی خصوصا مشکلات ریز قابل ارزیابی نیست و صد البته که برخی مادران با جدیت بیشتری باید انجام دهند از جمله مادران با سن بالا، دارای دیابت، مادران چاق ، بارداری دوقلویی، مصرف برخی داروها، دارای سابقه ناباروری، سابقه سقط، و مادرانی که طی بارداری کرونا گرفته اند و...
مجموعا هم به قدری بررسی ارزشمندی است که من انجام آن را به همه مادران توصیه میکنم ❤️❤️
0
11 روز قبل
سوال کننده
ممنون از توضیحات باارزشتون🌷
0
11 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💕💖💕
0
11 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آزمایش تست گلوکز .کسی بیداره ؟
- جواب آزمایش و تست گلوکز چطور است؟
- تفسیر ازمایش تست گلوکز و کشت ادرار
- جواب ازمایشمو تفسیر کنید مرسی
- تفسيرازمايش تست گلوکزدربارداري
- ازمایش تست گلوکز خوبه جوابش یا نه؟
- تفسیر جواب آزمایش گلوکز و کلیه در بارداری
- تست گلوکز چندساعت ناشتایی میخاد
- سلام پزشک اوما و دوستای اومایی گل جواب آزمایش تست گلوکزم اومد ،لطفا تفسیر کنید
- (تست گلوکز ) لطفا ببینید 💉💊📉📈🗒




