Ooma
پرسش (1405/03/18):

قطره DHA برای نوزاد ۸ ماهه مفیده یا خیر

سلام خانم دکتر، دکتر برای نوزاد من قطره dhaرو تجویز کرده، البته نگفته که چه مارکی بهش بدم، ایا ضرری نداره و کسی تجربه ای داشته از این قطره یا نه؟ ممنون

سلام نازنینم به روی ماهتون
بستگی دارد به چه دلیلی تجویز شده؟ بب وینک اد و dha داریم که قطره مناسب زیر یکسال هست مابقی معمولا همگی برای بالای یکسال هستند
روزی یک سی‌سی می‌توانید از این محصول این برند بدهید ولی مولتی ویتامین یا آد اگر می‌دهید باید قطع گردد چون این محصول حاوی آد هست
وقتی خریدید باز عکس ارسال کنید تا ببینم
نوزاد من هنوز نمیتونه سینه خیز بره و دندون درنیورده، به دکتر که گفتم این قطره رو نوشت، موثره روی این موارد خانم دکتر؟
بعد روزی چند سی سی از این قطره باید بدم؟
بله جانم موثر هستند
کامل که نوشتم جانم یکبار دیگر بخوانید
خانم دکتر امکانش نیست تو این سن شربت کلسیمی چیزی بدم به دخترم؟ خیلی کم شیر میخوره ، استحکام لازم رو نداره
خانم دکتر من البته اطلاعات ندارم، ولی چون نوشته dha, روی سیستم عصبی موثره، میترسم اثر سوء روی نوزاد بزاره، عوارص نداره این قطره؟
خیر جانم، روزی چند سی‌سی شیر می‌دهید ؟
عزیزم تأثیر مثبت بر عملکرد عصبی دارد نه منفی
برای همین وقتی حس کنیم بچه ها نیاز به بهبود در حرکات یا گفتار دارند تجویز میکنیم
برچه اساسی فکر میکنید استحکام ندارد؟
خانم دکتر، دختر من خیلییی کم شیر میخوره، کلا حالش بهم میخوره از شیر، در طول روز شاید ۴۵۰ سی سی بخوره.
شیر خیلی کم میخوره خانم دکتر کلا هم یه وعده غذا در طول روز میخوره، ۳ وعده هم شیر میخوره.
جانم رفلاکس پنهان ندارد ؟سابقه رفلاکس ؟
چرا خانم دکتر، رفلاکس پنهان داره
جانم بابت رفلاکس چه کاری می‌کنید؟ چه دارویی ؟
دکتر براش کپسول لانزو تجویز کرده ، نصفشو صبح میدم، نصفشو بعد از ظهر
برند شیرخشک چیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه