Ooma
پرسش (1405/03/16):

سایزفولیکول ۱۲ سیکل

سلام دکترجان وخانوما
امروز ۱۲ سیکلم سونو فولیکول دادم یه فولیک سایز ۱۵ و بقیه کوچیک بودن قرار بود ۱۴ سیکلم ا یو ای کنم دکتر گفت دو روز دیگ دوباره سونو بده سایزشو چک کنیم بنظرتون رشد میکنه تادوروز دیگه ؟
بعد ۱۶ سیکلم انتقال بده مشکلی نداره؟

احتمال داره بزرگ تر بشه حتی اون فولیکول کوچیک ها ولی فعالیت کمتر بکن مخصوصا ورزش نکن چون ممکنه زودتر از موعد آزاد بشن
همین میگم یوقت ازاد نشن اینقدر هزینه کردم بعد برم دکتر بگه ازاد شده این ماه نمیشه ایوای کرد
هر فولیکول روزی۱.۵تا دومیل رشد می‌کنه
دقیق دوروز دیگ سونو رو تکرار کن
دکترمم گفت ۱۴ سیکلت تکرار کن
سلام نازنینم به روی ماهتون
بله جانم امکان بزرگتر شدن هست نگران نباشید مشکلی ندارد
ممنون دکترجان
دورهام از۲۶ روزه تا ۳۰ روزس ممکنه ینی قبل ۱۶ سیکل تخمکم ازاد بشه؟
دکترم گفت ۱۶ سیکلiuiمیکنم برات
خواهش میکنم گل من نه با ابعادی که داشته و طول سیکل احتمالا آزاد نمی‌شود نگران نباشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه