با سلام من در بارداری قبلی سابقه مقاومت شریانی دارم الان که 6هفته ام
بهترین زمان شروع قرص اسپرین چند هفته هست
پرسش (1405/03/16):
سابقه مقاومت شریانی در بارداری قبلی
209
22
20 روز قبل
سوال کننده
1
20 روز قبل
nafas 🌺🌸
سلام
با پزشکتون مشورت نکردین؟
با پزشکتون مشورت نکردین؟
1
20 روز قبل
nafas 🌺🌸
من از هفته پنجم هم آسپرین رو شروع کردم هم آنوکساپارین رو
0
20 روز قبل
سوال کننده
گفت که بعد از 12هفته برام شروع میکنه
0
20 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزم تا اونموقع دیره منم از قبل تشکیل قلب مصرف کردم
0
20 روز قبل
سوال کننده
بنطرتون مصرف کنم
1
20 روز قبل
فاطمه بانو
۱۲ هفته بنظرم خیلی دیره عزیزم منم مقاومت شریانی داشتم بارداری قبلیم ۱۲ هفته که رفتم سونو متاسفانه جنین از بین رفته بود اینسری دکتر از همون هفته ۶ برام آسپرین نوشت یدونه ۸۰ تا سونو ۱۲ هفتگی خوردم که بازم مقاومت شریانی داشتم کردش روزی دو تا اسپرین ۸۰ دیگه تو سونو آنومالی خونرسانی اوکی شده بود
1
20 روز قبل
مامان m
سلام عزیزم آسپرین ضررنداره حتی برای بعضی افراد از دوره اقدام تجویز میشه
1
20 روز قبل
مامان m
شما از الان شروع کن
1
20 روز قبل
sama a.b
هر چه زودتر بهتر
0
20 روز قبل
سوال کننده
ممنونم از همگی
1
19 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
در همین هغته باید شروع کنید با یک پریناتولوژیست مشورت کنید مجوز مصرف بدهند
در همین هغته باید شروع کنید با یک پریناتولوژیست مشورت کنید مجوز مصرف بدهند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




