Ooma
پرسش (1405/03/16):

سابقه مقاومت شریانی در بارداری قبلی

با سلام من در بارداری قبلی سابقه مقاومت شریانی دارم الان که 6هفته ام

بهترین زمان شروع قرص اسپرین چند هفته هست

سلام
با پزشکتون مشورت نکردین؟
من از هفته پنجم هم آسپرین رو شروع کردم هم آنوکساپارین رو
گفت که بعد از 12هفته برام شروع میکنه
عزیزم تا اونموقع دیره منم از قبل تشکیل قلب مصرف کردم
بنطرتون مصرف کنم
۱۲ هفته بنظرم خیلی دیره عزیزم منم مقاومت شریانی داشتم بارداری قبلیم ۱۲ هفته که رفتم سونو متاسفانه جنین از بین رفته بود اینسری دکتر از همون هفته ۶ برام آسپرین نوشت یدونه ۸۰ تا سونو ۱۲ هفتگی خوردم که بازم مقاومت شریانی داشتم کردش روزی دو تا اسپرین ۸۰ دیگه تو سونو آنومالی خونرسانی اوکی شده بود
سلام عزیزم آسپرین ضررنداره حتی برای بعضی افراد از دوره اقدام تجویز میشه
شما از الان شروع کن
هر چه زودتر بهتر
ممنونم از همگی
سلام نازنینم به روی ماهتون
در همین هغته باید شروع کنید با یک پریناتولوژیست مشورت کنید مجوز مصرف بدهند
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.