Ooma
پرسش (1405/03/16):

وام مسکن و خونه

سلام خانما خوبین . من پدر شوهرم که البته فوت شده ..یه آپارتمان گذاشته ..که نصف اون برا ماست نصفشم برا ( برادر و خواهرشوهرم و مادر شوعرمه) متراژش ۷۵ ... بعد سوالم الان در مورد وام مسکن هستش که میگن برا ۹۹ به بعد ۴۰۰ تعلق میگیرع !؟ این یعنی الان برا ما تعلق نمیگیره !؟؟؟

اگ ب نامت باشه خونه ن
انحصار وراثت شده ؟ الان سند به نام کیه ؟
اره دیگه هر کدومشون سند دارن نصف ۷۵ متر الان به نام شوهرم است
ما رفتیم پرسیدیم گفت اگر من یا همسرم طی چندین سال گذشته خونه به ناممون بوده باشه تعلق نمیگیره ، و اگر هر کدوممون هم قبلا وام خرید مسکن گرفته باشه.
اما طرح های دیگه داشتن ، خرید اوراق ، سپرده ، خرید امتیاز وام و...
هیچ وامی نگرفتیم تا به حال
فقط ازدواج
من دوست همسرم ..خونشون با مادرش دوتا سند داره نصفش برا پسره ست نصفش مال مادر ... ولی مادر میشینه آپارتمان ..پسره خودش اجارست ..ولی پیارسال وام مسکن گرفت
هر روز قانونهاشون عوض میشه ، برو بپرس
اون وام خرید مسکن که خونه میره رهن بانک و اینا سخت میگیرن.
ما ماه پیش با امتیاز ۷۵۰ گرفتیم از بانک مسکن ، طرح ثمن فکر کنم بود
ممنونم عزیزم که با حوصله جواب دادی
♥️♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه