Ooma
پرسش (1405/03/16):

این دارو ها خوبه برای رشد مو کسی استفاده کرده

سلام خانوم دکتر و دوستان وقت بخیر رفتم دکتر پوست مو برای لک که دستم داشت پماد داد بعد موهام خیلی ریزش داشت و کم پشته موهای بیبی هیر میریزه واین داروها رو داد خوبه این داروها کسی استفاده کرده

این دارو ها خوبه برای رشد مو کسی استفاده کرده
بعد دارو تب مالت هم استفاده میکنم مشکی نداره
من استفاده میکردم خوب بود
آمپول ها رو مرتب زدم خوب بود
امپول بیوتین بپامتین همینایه یا امپول دیگس
امپولایی که بهت داده بیوتین بپانتینه
خیلی خیلی خیلی خوبه
ببخشید باید به باسن بزنی اره
سلام نازنینم به روی ماهتون
عذرخواهی میکنم پیامتون جا مانده بود
بله برای رشد داروهای خوبي هستند البته اگر چکاپ کامل طی 6ماه اخیر ندادید انجام دهید که اگر کمبودی هست شناسایی گردد فقط جانم شما همان خانمی نبودید که آزمایش داده بودید و سطح ویتامین ب 12 بالا بود؟ یا. اشتباه در خاطرم هست؟
بله ازمایش انجام دادم ب ۱۲ بالا بود این ازمایشم
جانم سطح چند بود؟
این دارو ها خوبه برای رشد مو کسی استفاده کرده
این آزمایش آخرم بوده
عزیزم آمپول را می‌توانید تزریق کنید ولی قرص تجویزی خیر
ببخشید این قرص برای چی هست
عزیزم مکمل تقویت مو هست برای ریزش مو مگر مراجعه نکردید؟ خب برای رفع همین مشکل داده شده، ولی چون سطح ویتامین ب 12 شما بالا است نباید بخورید
بله برای مو رفتم بعد این امپول باید از هرکدام یکی بزنم
بله جانم
هفته ای یکی از هرکدام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه