بعد دارو تب مالت هم استفاده میکنم مشکی نداره
من استفاده میکردم خوب بود
آمپول ها رو مرتب زدم خوب بود
امپول بیوتین بپامتین همینایه یا امپول دیگس
امپولایی که بهت داده بیوتین بپانتینه
خیلی خیلی خیلی خوبه
ببخشید باید به باسن بزنی اره
سلام نازنینم به روی ماهتون
عذرخواهی میکنم پیامتون جا مانده بود
بله برای رشد داروهای خوبي هستند البته اگر چکاپ کامل طی 6ماه اخیر ندادید انجام دهید که اگر کمبودی هست شناسایی گردد فقط جانم شما همان خانمی نبودید که آزمایش داده بودید و سطح ویتامین ب 12 بالا بود؟ یا. اشتباه در خاطرم هست؟
بله ازمایش انجام دادم ب ۱۲ بالا بود این ازمایشم
عزیزم آمپول را میتوانید تزریق کنید ولی قرص تجویزی خیر
ببخشید این قرص برای چی هست
عزیزم مکمل تقویت مو هست برای ریزش مو مگر مراجعه نکردید؟ خب برای رفع همین مشکل داده شده، ولی چون سطح ویتامین ب 12 شما بالا است نباید بخورید
بله برای مو رفتم بعد این امپول باید از هرکدام یکی بزنم