Ooma
پرسش (1405/03/16):

درد دنبالچه و ارتباطش با سقط

سلام خانم دکتر عزیزم من مدتی هس درد دنبالچه داشتم بعد از سقطم به دکتر طب سنتی مراجعه کردم گفتن دنبالچه در رفتگی داره و ممکنه دلیل سقطم همین باشه یعنی ممکنه به خاطر همین بچم سقط شده باشه یا خیر

نگفت بیا برات جا بندازم؟؟؟
سلام به روی قشنگتون عزیزم
نه جانم ارتباطی ندارد
ممنونم خیالم راحت شد مهربونم
اون دکتر سنتی گفت ممکنه سقط بخاطر دنبالچه باشه؟
اگه اون گفت دیگه پیشش نرو
آره گفت شک نکن به خاطر همین بچه برات نمونده چون خونرسانی اون قسمت درست انجام نمیشده بعدم گف باید حتما دنبالچه بندازی جا بعد دوباره اقدام کنی اگه اینکار نکنی بازم سقط میشه
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|108_col
من خودم در رفتگی شدید دنبالچه دارم الان بچه دومم داره به دنیا میاد
خون‌رسانی بحثش جداست ولی واقعا به نظرم چرت گفته
برای دررفتگی پیش دکترم رفتین منم خیلی وقته این مشکل دارم ولی الان چند ماهی هس دردش بیشتر شده میترسم
منم خیلی دردم شدیده مثل پیرزنا میشم وقتی می‌خوام پاشم و بشینم جیغم می‌ره هوا
قشنگ یه چیزی تکون میخوره جا بجا حس میکنم
خلاصه داغانم با این وعض باردار هم هستم
ببین سما جان یعنی شما قبل از بارداری این مشکل داشتین یا تو بارداری دچار شدی
از ۱۸ سالگی این مشکل و دارم از بعد زایمان اولم شدید تر شد الان ۳۴ سالمه 🫠
برای درمانش پیگیر نشدی چرا
یه مدت دردش می‌خوابید با رعایت و اینا بعد زایمان دیگه خیلی شدید شده بود فشار زایمان و بچه داری دیگه داشتم جدی به درمانش فکر میکردم ک خدا خواسته باردار شدم
آخه درمان سختی هم داره باید حتما جراحی بشه و نقاهت سختی داره و من با وجود یه پسر بچه شیطون و بدون کمکی واقعیت برام امکان نداشت
عزیزدلم انشالله خدا حفظشون کنه برات
برای منم دعا کن این دفعه حامله شدم برام بمونه سقط نشه خیلی نگرانم
انشالله حتما میشه
اصلا نگران نباش
خدا به وقتش بهت میده عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.