سلام خانم دکتر عزیزم من مدتی هس درد دنبالچه داشتم بعد از سقطم به دکتر طب سنتی مراجعه کردم گفتن دنبالچه در رفتگی داره و ممکنه دلیل سقطم همین باشه یعنی ممکنه به خاطر همین بچم سقط شده باشه یا خیر
0
20 روز قبل
مهنا ا
نگفت بیا برات جا بندازم؟؟؟
1
20 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
نه جانم ارتباطی ندارد
نه جانم ارتباطی ندارد
0
20 روز قبل
سوال کننده
ممنونم خیالم راحت شد مهربونم
0
20 روز قبل
sama a.b
اون دکتر سنتی گفت ممکنه سقط بخاطر دنبالچه باشه؟
اگه اون گفت دیگه پیشش نرو
اگه اون گفت دیگه پیشش نرو
0
19 روز قبل
سوال کننده
آره گفت شک نکن به خاطر همین بچه برات نمونده چون خونرسانی اون قسمت درست انجام نمیشده بعدم گف باید حتما دنبالچه بندازی جا بعد دوباره اقدام کنی اگه اینکار نکنی بازم سقط میشه
0
19 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
0
19 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
0
19 روز قبل
sama a.b
من خودم در رفتگی شدید دنبالچه دارم الان بچه دومم داره به دنیا میاد
خونرسانی بحثش جداست ولی واقعا به نظرم چرت گفته
خونرسانی بحثش جداست ولی واقعا به نظرم چرت گفته
0
18 روز قبل
سوال کننده
برای دررفتگی پیش دکترم رفتین منم خیلی وقته این مشکل دارم ولی الان چند ماهی هس دردش بیشتر شده میترسم
0
18 روز قبل
sama a.b
منم خیلی دردم شدیده مثل پیرزنا میشم وقتی میخوام پاشم و بشینم جیغم میره هوا
قشنگ یه چیزی تکون میخوره جا بجا حس میکنم
خلاصه داغانم با این وعض باردار هم هستم
قشنگ یه چیزی تکون میخوره جا بجا حس میکنم
خلاصه داغانم با این وعض باردار هم هستم
0
18 روز قبل
سوال کننده
ببین سما جان یعنی شما قبل از بارداری این مشکل داشتین یا تو بارداری دچار شدی
0
18 روز قبل
sama a.b
از ۱۸ سالگی این مشکل و دارم از بعد زایمان اولم شدید تر شد الان ۳۴ سالمه 🫠
0
17 روز قبل
سوال کننده
برای درمانش پیگیر نشدی چرا
0
16 روز قبل
sama a.b
یه مدت دردش میخوابید با رعایت و اینا بعد زایمان دیگه خیلی شدید شده بود فشار زایمان و بچه داری دیگه داشتم جدی به درمانش فکر میکردم ک خدا خواسته باردار شدم
آخه درمان سختی هم داره باید حتما جراحی بشه و نقاهت سختی داره و من با وجود یه پسر بچه شیطون و بدون کمکی واقعیت برام امکان نداشت
آخه درمان سختی هم داره باید حتما جراحی بشه و نقاهت سختی داره و من با وجود یه پسر بچه شیطون و بدون کمکی واقعیت برام امکان نداشت
0
15 روز قبل
سوال کننده
عزیزدلم انشالله خدا حفظشون کنه برات
0
15 روز قبل
سوال کننده
برای منم دعا کن این دفعه حامله شدم برام بمونه سقط نشه خیلی نگرانم
1
13 روز قبل
sama a.b
انشالله حتما میشه
اصلا نگران نباش
خدا به وقتش بهت میده عزیزم
اصلا نگران نباش
خدا به وقتش بهت میده عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



296

