سلام دوستای گلم من روز 13 انتقال جنین هستم از روز 11 لکه بینی دارم.امشب بی بی چک زدم هاله خیلی خیلی کم رنگ رو میبینم تو عکس زیاد مشخص نیست ممکنه مثبت باشه؟
2
21 روز قبل
سوال کننده

1
21 روز قبل
♥️ ♥️
سلام عزیزم
منم همون هاله ای که خودت ، میبینیو ، میبینم
دو سه روز دیگه مجدد بی بی بزن
ان شالله که پررنگترشو ببینی
منم همون هاله ای که خودت ، میبینیو ، میبینم
دو سه روز دیگه مجدد بی بی بزن
ان شالله که پررنگترشو ببینی
0
21 روز قبل
سوال کننده
فردا باید برم ازمایش به نظرتون مشخص میشه؟
1
21 روز قبل
مامان m
سلام عزیزم فعلا نرو فردا پس فردا دوباره بزنگ اگر پررنگ تر شد برو آزمایش
0
21 روز قبل
فاطمه ♡
چند روز از موعودت گذشته عزیزم؟ دکتر گفته بری آزمایش یا خودت عجله میکنی؟
0
21 روز قبل
فاطمه ♡
فردا با اولین ادرار بی بی بزن اون دقیق تر میشه ممکنه پررنگ تر بیوفته برات
1
21 روز قبل
سوال کننده
دکتر گفته روز 14 انتقال برو ازمایش
0
21 روز قبل
سوال کننده
الان برم ازمایش مشخص نمیکنه اصلا؟
1
21 روز قبل
فاطمه ♡
اگه دکترت گفته پس حتما برو انشالله مثبت میشه عزیزم😍
0
21 روز قبل
سوال کننده
من همش فکر میکنم توهم زدم هاله نیست اما تو عکس کم رنگ تره
0
21 روز قبل
فاطمه ♡
چرا یکم هست ولی خیلی کم رنگ
0
21 روز قبل
سوال کننده
کسی با این هاله خیلی کم مثبت شده؟
1
21 روز قبل
مامان m
انتقال اطلاع ندارم راستش
0
21 روز قبل
مامان m
بله من خودم
0
21 روز قبل
مامان m
اگر دکترت گفته فردا برو بازم بنظرم دوروز دیگه تست بزن پررنگ شد آز بده
0
21 روز قبل
سوال کننده
روز چند زدی؟ مثل بی بی چک من بود؟
0
21 روز قبل
مامان m
فک کنم یکروز به موعد
بله
بله
0
21 روز قبل
سوال کننده
اره فردا برم ازمایش شاید نشون داد
0
21 روز قبل
مامان m
آخرین موعدت کی بود
0
21 روز قبل
سوال کننده
انشاالله برای منم پس مثبت بشه
0
21 روز قبل
سوال کننده
17 اردیبهشت
1
21 روز قبل
مامان m
آهان پس ایشالله نشون میده
0
21 روز قبل
مامان m
دعامون کن عزیزم 💝
1
21 روز قبل
فاطمه ♡
انشالله عزیزم
0
21 روز قبل
سوال کننده
حتما.من محتاجم به دعا های شما
1
21 روز قبل
فاطمه ♡
من ۵ روز بعد موعودم زدم کمرنگ بود چند روز بعدش که میزدم رفته رفته پررنگ تر میشد
1
21 روز قبل
مامان m
خیلی ممنون
اگر لایق باشم دعات میکنم
اعلان روشن میزارم فردا با خبر خوش بیا خوشحالمون کن 🥰
اگر لایق باشم دعات میکنم
اعلان روشن میزارم فردا با خبر خوش بیا خوشحالمون کن 🥰
2
21 روز قبل
مامان m
بله روز به روز پررنگ تر میشه
0
21 روز قبل
سوال کننده
در حد بی بی چک من یعنی ؟ ماله خیلی خیلی کم رنگه اما زیر 5 دقیقه این شکلی شد
1
21 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزدلم.حتما میام اطلاع میدم
0
21 روز قبل
بانو بزرگی
عززیزم منم بدون اینکه زوم کنم هاله میبینه الهی که دلت شاد میشه❤️😍
0
21 روز قبل
بانو بزرگی
من برات ایت الکرسی خوندم ❤️تاپیک روشنه منتظرتم❤️
0
21 روز قبل
سوال کننده
فدات بشم مرسی
0
21 روز قبل
سوال کننده
دستت دردنکنه خدا بچه های گل تو حفظ کنه
2
21 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزمی ❤️❤️❤️الهی دلت شاد بشه من واسه همه اونایی که بچه میخان خیلی خوشحال میشم ولی اوناییی که آی وی اف میکنن یه جور دیگه دلشاد میشم🥺❤️
0
21 روز قبل
سوال کننده
خدایی خیلی راه سختیه من تو این راه چیزها دیدم بلا هایی نبود که سرم نیومده باشه.الانم اول برای تمام اونایی که انتقال دادن دعا میکنم نتیجه بگیرن در کنار دعا های اونا منم به خواستم برسم.
0
21 روز قبل
بانو بزرگی
میفهمم عزیزم
خودم برای تعیین جنسیت رفتم ۳ سال
با گوشت و استخون درک میکنم آدم فقط روانی نشه تو این راه خیلیه
خودم برای تعیین جنسیت رفتم ۳ سال
با گوشت و استخون درک میکنم آدم فقط روانی نشه تو این راه خیلیه
0
21 روز قبل
بانو بزرگی
الهی همه نتیجه میگیرن شما هم جزوشون❤️
1
21 روز قبل
سوال کننده
دقیقا
0
21 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم.بی بی چک من هاله خیلی خیلی کم رنگ داره البته نمیدونم نتیجه چی میشه خداکنه خدا صدامو شنیده باشه
1
21 روز قبل
shima najafi
ان شالله مثبته
1
21 روز قبل
saeedeh samirad
سلام عزیزم منم هاله رو میبینم بدون زوم کردن انشالله ک حاجت دلت با حکمت خدا یکی باشه♥😍
0
21 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
21 روز قبل
سوال کننده
مرسی از دعای خیرت
0
21 روز قبل
saeedeh samirad
خدا مهربون تر از اون چیزیه ک ما فکر میکنیم حتما دلتو شاد میکنه انشالله فردا با بتای مثبت بهمون خبر میدی عزیزم
0
21 روز قبل
سوال کننده
منم سپردم به خدا
1
21 روز قبل
saeedeh samirad
انشالله ک همون چیزی میشه ک دوس داری
1
21 روز قبل
بانو بزرگی
به این فکر کن که دیرتر وارد جداره رحم شده
ایشالله که مثبتی🫂
ایشالله که مثبتی🫂
0
21 روز قبل
مایسا 🌙
منم میبینم😍انشاالله که مثبته . فردا برو ازمایش بده با خبر خوب بیا اینجا ما منتظریم🥰
0
20 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
20 روز قبل
بانو بزرگی
سلام مایسا جون خوبی گلم چه کردی؟❤️
1
20 روز قبل
M.A .
منم هاله میبینم انشالله مثبته❤️
0
20 روز قبل
M.A .
رفتی آزمایش بهمون خبر بده
0
20 روز قبل
banoo z
الهی با خبر خوب بیایی
خبر بارداری
انشاالله
خبر بارداری
انشاالله
0
20 روز قبل
سوال کننده
ساعت 2 جوابش میاد
0
20 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
20 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
20 روز قبل
ستاره +ـ+
هاله داره انگار انشالله با خبر خوب بیایی قشنگم
0
20 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم خودم که اینقدر استرس دارم ساعت نمیگذره برام.نمیدونم امیدوار باشم یا نه چون خطش خیلی خیلی کم رنگه.
0
20 روز قبل
شهبانو mmm
انشاالله با خبرای خوش وشیرینی 🍰بیای
0
20 روز قبل
مامان m
نیم ساعت دیگ 🤲🤲🙏🥰😘
0
20 روز قبل
سوال کننده
پناه بر خدا
0
20 روز قبل
فاطمه ♡
امروز صبح بی بی نزدی بیینی پررنگ تر شده یا ن؟یکم فرق کرده یا نه؟
0
20 روز قبل
سوال کننده
قلبم تو دهنمه
0
20 روز قبل
سوال کننده
نه دیگه 6 صبح رفتم ازمایشگاه
1
20 روز قبل
سوال کننده

این عکس خشک شدشه
0
20 روز قبل
فاطمه ♡
فک کنم دیگه اماده باشه برو بپرس ازشون 😅
0
20 روز قبل
سوال کننده
جوابش اومد منفی بود
0
20 روز قبل
مامان m
من جای تو استرس دارم 😄
0
20 روز قبل
مامان m
عددش چند بود ؟
0
20 روز قبل
مامان m
از من که هاله داشت صبر کردم پررنگ شد آز دادم تازه ۳۸فکر کنم بود
0
20 روز قبل
فاطمه ♡
شما هم صبر نکردی از موعودت بگذره بعد؟
0
20 روز قبل
مامان m
ببین اگر پریود نشدی بیبی چک هروقت پررنگ بشه تازه آزمایش نشون داد
0
20 روز قبل
مامان m
صبر کردم بگذره
1
20 روز قبل
میم پ
ایشون ای وی اف کرده بود
ربطی به موعد نداره
ربطی به موعد نداره
0
20 روز قبل
میم پ
عزیزم ناامید نشو
عدد نگفت بهت؟
عدد نگفت بهت؟
0
20 روز قبل
مامان m
آهان اینو من اطلاع ندارم
میشه بگید ای وی اف باید کی آزمایش بده
میشه بگید ای وی اف باید کی آزمایش بده
0
20 روز قبل
مامان m
آره عزیزم شاید زود بوده
0
20 روز قبل
میم پ
دکترشون گفته بوده ۱۴ روز بعد از انتقال
0
20 روز قبل
مامان m
۱۴روز شد
0
20 روز قبل
سوال کننده
عدد 1
0
20 روز قبل
سوال کننده
دیگه صد در صد منفیه
1
20 روز قبل
M.A .
ناامید نشو الهی هر وقت خدا صلاح میدونه دامنت سبز بشه.
سخته درکت میکنم منم ۷ سال اقدامم ولی چاره ای جز صبر نداریم عزیزم.
سخته درکت میکنم منم ۷ سال اقدامم ولی چاره ای جز صبر نداریم عزیزم.
0
20 روز قبل
بانو بزرگی
😔
0
20 روز قبل
مامان نورا
ببین دکترت نگفت باز تکرار کنی
0
20 روز قبل
مامان نورا
کی انتقال داده بودی
0
20 روز قبل
مامان نورا
دوباره برو ازمایش ایشالا مثیتی
0
20 روز قبل
مامان m
نه عزیزم تا زمانی بیبی چک کامل پررنگ نشده نرو
0
20 روز قبل
سوال کننده
اخه با بتای من احتمال نداره بارداری وجود داشته باشه
0
20 روز قبل
مامان نورا
دکترت جی گفت
0
20 روز قبل
سوال کننده
دکترم امروز نیست تا فردا
0
20 روز قبل
مامان نورا
به مرکز زنگ نزدی
0
20 روز قبل
سوال کننده
من بیمارستان انجام دادم
1
20 روز قبل
مامان نورا
خب اونجا ماما داره دیگه
1
20 روز قبل
مامان m
عزیزم ناامید نباش به هرحال یا الان بارداری و زود آزمایش دادی
یا درآینده باردار میشی
یا درآینده باردار میشی
0
20 روز قبل
سوال کننده
با دکترم صحبت کردم گفت دارو قطع بشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
یه دوز رو نخورم پریود شدم
0
20 روز قبل
میم پ
عزیزم ان شاءالله به زودی باردار بشید
تهران هستین؟
کجا آیویاف کردین؟
تهران هستین؟
کجا آیویاف کردین؟
0
20 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم
رشت
بیمارستان الزهرا
رشت
بیمارستان الزهرا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1058

