سلام خانم دکتر روزتون بخیر 😘
من دیروز 17سیکل بودم و طول سیکلم 33روزه
سونو دادم دیروز عکسش براتون میفرستم
فقط زده ی دونه فولیکول دارم 27
ضخامت هم زده 8
سایز 27 اصلا بدرد اقدام میخوره؟
اقدام برای پسر میخوام انجام بدم
شنبه صبح هم مجدد وقت سونو دارم
پرسش (1405/03/14):
سایز فولیکول بالا خانم دکتر
246
26
22 روز قبل
سوال کننده
0
22 روز قبل
سوال کننده

0
22 روز قبل
سوال کننده
امروز 18 سیکلم کیت هم زدم
0
22 روز قبل
سوال کننده

0
22 روز قبل
سوال کننده
هرماه جای دیگ سونو میرفتم دیروز نوبتشون تکمیل بود جای جدید رفتم و گفتن کارشون خوب هست
0
22 روز قبل
سوال کننده

اینم تاپیک قبلیم تنبلی تخمدان هم داشتم قبلا قبل عید دوباره فعال شد الان دوماه دارم دوفامد استفاده میکنم دیشب شب دوم از ماه دوم هست ک دوفامد خوردم
0
22 روز قبل
maryam 32
بهاره جون دوفامد رو از چه روزی شروع میکنی تو دوره
0
22 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
داروی محرک تخمک گذاری دریافت کرده بودید؟ مقداری بزرگ هست جانم
داروی محرک تخمک گذاری دریافت کرده بودید؟ مقداری بزرگ هست جانم
0
22 روز قبل
سوال کننده
شب 16 ب مدت 10 شب عزیزم
0
22 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم نه قرصی نخوردم فقط کوالی فول چند شب خوردم
1
22 روز قبل
سوال کننده
فقط چیز جدیدی ک خوردم دمنوش زنجبیل و هل و گل محمدی دو روز خوردم
یه دمنوش دیگ برا تقویت تخمدان بود اونم سه روز خوردم
ویتامین ای هم 4شب خوردم
دیگ چیزی استفاده نکردم
یه دمنوش دیگ برا تقویت تخمدان بود اونم سه روز خوردم
ویتامین ای هم 4شب خوردم
دیگ چیزی استفاده نکردم
0
22 روز قبل
سوال کننده
یعنی اقدام نکنم؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
شنبه برم سونو بدم یا بیخیالش بشم؟
0
21 روز قبل
پزشک اوما
اقدام کنید جانم اقدام سرجای خود باشد ولی خب اصولا این ابعاد مستعد تبدیل به کیست شدن هست، سونوگرافی شنبه را هم ارسال کنید تا ببینم و اگر این سیکل بارداری رخ نداد سیکل بعدی ، سونوگرافی را زودتر بدهید که اگر نیاز شد hcg بدهیم
0
20 روز قبل
سوال کننده

0
20 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر جان سونو جدید هست
مرکزی ک همیشه میرفتم امروز رفتم
و خیلی معتبرن
سونو قبلی ک فرستاده بودم مرکز جدید رفته بودم
ولی خب اصلا علائم تخمک گذاری هم ندارم
مرکزی ک همیشه میرفتم امروز رفتم
و خیلی معتبرن
سونو قبلی ک فرستاده بودم مرکز جدید رفته بودم
ولی خب اصلا علائم تخمک گذاری هم ندارم
0
20 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
بعد ابن همیشه همینجا سونوگرافی بروید چون دقیق تر هست، همین امروز دو عدد آمپول hcg بزنید و رابطه داشته باشید
بعد ابن همیشه همینجا سونوگرافی بروید چون دقیق تر هست، همین امروز دو عدد آمپول hcg بزنید و رابطه داشته باشید
0
20 روز قبل
سوال کننده
بله خانم دکتر حتما دیگ جایی نمیرم بجز اینجا
0
20 روز قبل
سوال کننده
خیلی ممنون از پاسخگوییتون😘😘
0
19 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌹🌹🌹❤️
0
19 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
0
19 روز قبل
سوال کننده
قربونت عزیزم😘😘😘🤩❤️
0
19 روز قبل
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- فولی تپلاااا بیایین راهنمایی
- اونایی ک امپول ازادسازی زدن و باردارشدن یلحظه بیان.. سلما توام بیا !😆
- فولیکول نرمال برای بارداری
- بچه ها یه سوال داشتم
- 10 سیکل فولی 22
- خانوما سونوی فولیکولمو ببینید
- سلام بچه ها من ۳ ام آمپول hcg زدم،بیبی بزنم دقیق نشون میده؟؟
- سلام بچه ها این عکسو لطفا ببینید
- بچه ها میشه بیایین
- سونو روز 12برای سایز و تعداد فولیکول




