Ooma
پرسش (1405/03/14):

سایز فولیکول بالا خانم دکتر

سلام خانم دکتر روزتون بخیر 😘
من دیروز 17سیکل بودم و طول سیکلم 33روزه
سونو دادم دیروز عکسش براتون میفرستم
فقط زده ی دونه فولیکول دارم 27
ضخامت هم زده 8
سایز 27 اصلا بدرد اقدام میخوره؟
اقدام برای پسر میخوام انجام بدم
شنبه صبح هم مجدد وقت سونو دارم

سایز فولیکول بالا خانم دکتر
امروز 18 سیکلم کیت هم زدم
سایز فولیکول بالا خانم دکتر
هرماه جای دیگ سونو میرفتم دیروز نوبتشون تکمیل بود جای جدید رفتم و گفتن کارشون خوب هست
اینم تاپیک قبلیم
تنبلی تخمدان هم داشتم قبلا قبل عید دوباره فعال شد 
الان دوماه دارم دوفامد استفاده میکنم
دیشب شب دوم از ماه دوم هست ک دوفامد خوردم
اینم تاپیک قبلیم تنبلی تخمدان هم داشتم قبلا قبل عید دوباره فعال شد الان دوماه دارم دوفامد استفاده میکنم دیشب شب دوم از ماه دوم هست ک دوفامد خوردم
بهاره جون دوفامد رو از چه روزی شروع میکنی تو دوره
سلام نازنینم به روی ماهتون
داروی محرک تخمک گذاری دریافت کرده بودید؟ مقداری بزرگ هست جانم
شب 16 ب مدت 10 شب عزیزم
سلام عزیزم نه قرصی نخوردم فقط کوالی فول چند شب خوردم
فقط چیز جدیدی ک خوردم دمنوش زنجبیل و هل و گل محمدی دو روز خوردم
یه دمنوش دیگ برا تقویت تخمدان بود اونم سه روز خوردم
ویتامین ای هم 4شب خوردم
دیگ چیزی استفاده نکردم
یعنی اقدام نکنم؟
شنبه برم سونو بدم یا بیخیالش بشم؟
اقدام کنید جانم اقدام سرجای خود با‌‌شد ولی خب اصولا این ابعاد مستعد تبدیل به کیست شدن هست، سونوگرافی شنبه را هم ارسال کنید تا ببینم و اگر این سیکل بارداری رخ نداد سیکل بعدی ، سونوگرافی را زودتر بدهید که اگر نیاز شد hcg بدهیم
سایز فولیکول بالا خانم دکتر
خانم دکتر جان سونو جدید هست
مرکزی ک همیشه میرفتم امروز رفتم
و خیلی معتبرن
سونو قبلی ک فرستاده بودم مرکز جدید رفته بودم
ولی خب اصلا علائم تخمک گذاری هم ندارم
سلام به روی ماهتون عزیزم
بعد ابن همیشه همینجا سونوگرافی بروید چون دقیق تر هست، همین امروز دو عدد آمپول hcg بزنید و رابطه داشته باشید
بله خانم دکتر حتما دیگ جایی نمیرم بجز اینجا
خیلی ممنون از پاسخگوییتون😘😘
خواهش میکنم گل من ❤️🌹🌹🌹❤️
stk: |~|11|~|106_col
قربونت عزیزم😘😘😘🤩❤️
زنده باشید عزیزکم ❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه